Andersffs Skrivet 22 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2006 (redigerat) Just nu vet vi inte om vi kan hitta en sådan insticknings modul. Vi vet att det finns till PHP men vi kan leta och se vad som finns! Bor du nära köping så är du välkommen när vi ska sitta 2 dygn med cola och fixa på sidan! Vi kommer såklart att spela också ;) Vi har servern nu men måste instalera Win95 innan Win98 -.-" Ska bara hitta ngnstans där man kan ladda hem det. Redigerat 22 Mars 2006 av Andersffs Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 22 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2006 kör man professional-versionen av windows 2000 eller senare kan man köra på microsoft ISS server, tyvärr tror jag problemet blir bakvänt då, stöd för Asp men inte för Php... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Andersffs Skrivet 22 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2006 (redigerat) kör man professional-versionen av windows 2000 eller senare kan man köra på microsoft ISS server, tyvärr tror jag problemet blir bakvänt då, stöd för Asp men inte för Php... mm, men det ska finnas asp för apache!! Fast det e en P2:a ;) Men det lär ju gå att ladda ner här: http://www.asp.net/ Eftersom det är officiella hemsidan. Har linux nu, ska instalera den på datorn.. Redigerat 22 Mars 2006 av Andersffs Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Desu Skrivet 23 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2006 du andersff du har fått ett mail av mig checka in den Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Andersffs Skrivet 23 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2006 Mm.. Såg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Desu Skrivet 23 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2006 du kan jag få adda din hotmail? så vi kan chatta om saken ( slipper skicka massa mail då ). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.