Hoppa till innehåll

Pokemon Sapphire

terr

Rekommendera inlägg

• Svar 28
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Använd Dive. Kommer inte ihåg... Dyk runt i några undervattensgrottor i havet till höger på kartan.

Edit: Även om du använder en emulator så ska du skriva i forumet för konsolen som spelet var till i original... Du behöver inte säga att du använder en emulator, det är dessutom olagligt.

Redigerat av MegaMartin
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag tror du ska surfa åt höger i Pacifilog (stavning) och sen simma uppåt när du kan det, och där ska du söka efter en massa Dive ställen, för en av dom leder till ett undervattenssystem som tar dig genom en grotta, och när du kommit in i grottan ska du simma upp till ytan, och då är du i Sootopolis City (stavning) där det 8:onde gymmet finns.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst pokemaster1

sapphire är inte bara till gba utan till dator också! min kompis har det! <_< hur du kommer in i sista gymmet? enkelt:

åk till mossdeep, surfa rakt ner tills du kan dyka, simma under vatten tills du hittar en grotta med en ubåt i, kom upp där inne, klara dig igenom grottan, åk tillbaks till sootopolis, går in i grottan ovanför gymmet, fånga kyorge (det är ju trotts allt sapphire) och gå in! :D

Redigerat av pokemaster1
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

sapphire är inte bara till gba utan till dator också! min kompis har det! <_<  hur du kommer in i sista gymmet? enkelt:

åk till mossdeep, surfa rakt ner tills du kan dyka, simma under vatten tills du hittar en grotta med en ubåt i, kom upp där inne, klara dig igenom grottan, åk tillbaks till sootopolis, går in i grottan ovanför gymmet, fånga kyorge (det är ju trotts allt sapphire) och gå in! :D

Jag hoppas att du vet att Pokemonspel på dator (ROMar) är olagliga.

*viskar* och emot reglerna!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...