terr Skrivet 20 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2006 hur kommer jag till gymnr8 :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xynthiar Skrivet 20 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2006 jag tror det e nån eldstad typ ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zeldahero Skrivet 20 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2006 (redigerat) har spelet!! om du säger vad 7nde gymmet är för ett gym så kan ja säkert komma ihåg!! Redigerat 20 Mars 2006 av zeldahero Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MegaMartin Skrivet 20 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2006 (redigerat) Använd Dive. Kommer inte ihåg... Dyk runt i några undervattensgrottor i havet till höger på kartan. Edit: Även om du använder en emulator så ska du skriva i forumet för konsolen som spelet var till i original... Du behöver inte säga att du använder en emulator, det är dessutom olagligt. Redigerat 20 Mars 2006 av MegaMartin Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
epaaj Skrivet 20 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2006 Pokemon Sapphire är såvitt jag vet till GBA så jag flyttar tråden dit... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kola_king Skrivet 20 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2006 Jag tror du ska surfa åt höger i Pacifilog (stavning) och sen simma uppåt när du kan det, och där ska du söka efter en massa Dive ställen, för en av dom leder till ett undervattenssystem som tar dig genom en grotta, och när du kommit in i grottan ska du simma upp till ytan, och då är du i Sootopolis City (stavning) där det 8:onde gymmet finns. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
terr Skrivet 28 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2006 hur kommer jag in i gymmet :angry: :angry: :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst pokemaster1 Skrivet 28 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2006 (redigerat) sapphire är inte bara till gba utan till dator också! min kompis har det! <_< hur du kommer in i sista gymmet? enkelt: åk till mossdeep, surfa rakt ner tills du kan dyka, simma under vatten tills du hittar en grotta med en ubåt i, kom upp där inne, klara dig igenom grottan, åk tillbaks till sootopolis, går in i grottan ovanför gymmet, fånga kyorge (det är ju trotts allt sapphire) och gå in! :D Redigerat 28 Mars 2006 av pokemaster1 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
terr Skrivet 29 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2006 va?va?va? :huh: :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eric_H Skrivet 29 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2006 Lägg av att spamma terr! GÅ in i Cave of Origin och fånga Kyogre som han sa! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MegaMartin Skrivet 29 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2006 sapphire är inte bara till gba utan till dator också! min kompis har det! <_< hur du kommer in i sista gymmet? enkelt: åk till mossdeep, surfa rakt ner tills du kan dyka, simma under vatten tills du hittar en grotta med en ubåt i, kom upp där inne, klara dig igenom grottan, åk tillbaks till sootopolis, går in i grottan ovanför gymmet, fånga kyorge (det är ju trotts allt sapphire) och gå in! :D Jag hoppas att du vet att Pokemonspel på dator (ROMar) är olagliga. *viskar* och emot reglerna! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
terr Skrivet 30 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2006 var ligger mossdep? :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg