Xade Skrivet 22 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2006 Jag hatar potatisbullar, värsta maten man kan få. Hur kan ni ogilla ärtsoppa? Jag älskar verkligen ärtsoppa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Frozen Skrivet 22 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2006 Gulassoppa med spaggeti i Åhhh det är verkligen inte gott :( ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pelleelle Skrivet 22 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2006 ostsoppa och inget mer. :sick: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
spy Skrivet 22 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2006 Pölsa BLÄ :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 22 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2006 Jag hatar potatisbullar, värsta maten man kan få. Hur kan ni ogilla ärtsoppa? Jag älskar verkligen ärtsoppa. Potatisbullar är smaskens ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 22 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2006 Jag hatar potatisbullar, värsta maten man kan få. Hur kan ni ogilla ärtsoppa? Jag älskar verkligen ärtsoppa. Ärtsoppa är gott men det är godare med hemmagjord. Alltid när det är ärtsoppa i skolan så är det pannkakor ochså så då tar jag alltid det istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Floffoff Skrivet 22 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2006 Typ pasta med ost och skink-sås och hamburgare proppade med ben och broskbitar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cloud Skrivet 22 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2006 Potatisbullar jag hatar verkligen potatisbullar ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 22 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2006 Krögarkorv :blink: När jag samkade det så jag gick på toa och spottade ut det :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega93 Skrivet 23 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2006 Hah, de maträtter ni säger verkar ju inte så farliga. Skolan där jag går på serverade en gång nåt slags budget kött i rektangelform med små intryckta riskorn, utan sås eller annat. Det är ju för f*n inte ens ätbart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 23 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2006 Skolans potatis. Smakar verkligen skit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Pcplayer Skrivet 23 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2006 säg nåt som är bra i skolan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.