Hoppa till innehåll

Vilken Humor Har Du ?

Putside

Vilken humortyp har du ?, läs min lilla ordlista innan du röstar  

125 medlemmar har röstat

Du har inte behörighet att rösta eller se resultaten från denna omröstningen. Vänligen logga in eller bli medlem för att rösta.

Rekommendera inlägg

• Svar 90
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Min humor är nog framförallt att få fram roliga saker ur vad folk säger/gör. Alltså kommer den bara vid vissa tillfällen. Jag tar alla tillfällen i akt och drar till med ett skämt eller 2. Skämten kan vara om precis allt. Oftast handlar det dock om snusk.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag tog satir. Men min humor är mycket utspridd. Ibland skrattar jag åt intelligent humor, ibland åt totalt meningslösa saker, ibland åt barnsliga skämt ( som Scary Movie, och Date movie, vilket jag antar är ett exempel på satirisk humor också ).

Och ibland kan jag skratta när jag eller någon annan ligger i diket ( galghumor alltså ). Och ibland glädjer jag mig åt komplett sinnesjuka saker. Ironiska situationer går inte av för hackor det heller.

Ibland är jag så överlycklig att människan har humor. Jag menar, tänk om inte humor fanns! Jag skullle dööööööö!!!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...