Dretskit Skrivet 21 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2006 Tror ni att Sverige kommer att kunna ta sig förbi gruppspelet och ta en bra placering i fotbolls-vm? Jag tror att de antingen vinner gruppen eller kommer tvåa och sedan åker de nog ut direkt i slutspelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 21 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2006 De går vidare ifrån gruppen men det blir nog inte så mycket mer... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oddset Skrivet 21 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2006 Håller med Outside_Enemy. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
von kluth Skrivet 22 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2006 Sverige har tur om dom kommer tvåa i gruppspelet, kanske etta... NEJ! just det, Sverige har England i sin grupp, ok, vi säger tvåa. :) Om dom sedan kommer te slutspelet ÅKER DOM UT! Helt ärlig, alla dessa kommentatorer: "Jag tror Sverige har en bra chans", bla bla bla! Sverige bästa plats kom 1958 i Stockholm, då dom kom 2:a, efter det, 1994 kom vi 3:a... Nej Sverige, vi får vänta 30 - 40 år innan vi placerar oss så högt igen. Btw: Vilket lag tror ni vinner? Hmm... *Gissar*, kanske Frankrike? Jag tror att Kamerun kommer 6:e - 2:a plats, tippar lite off, men Eto'o spelar ju i Kamerun! Brasilien kommer nog också högt upp... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Frozen Skrivet 22 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2006 Jag tror dom har stor chans att klara grupp-spelet dom kommer 2a där men sen så Åker dom ut tror jag . :) ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 22 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2006 Jag tror att antingen Frankrike eller Brasilien vinner VM. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Muuu Skrivet 22 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2006 jag tror sverige kommer till kvart eller semi final. Brasilien kommer vinna. von kluth: kamerun kommer inte komma så bra bara för att dom har eto'o. vi har ju både zlatan och henke så då borde vi väll komma rätt så bra också va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hammmar Skrivet 22 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2006 De såg ju inte så bra ut i träningsmatchen mot Irland om nån såg den... P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 22 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2006 De såg ju inte så bra ut i träningsmatchen mot Irland om nån såg den... P Om de spelar som de gjorde i den matchen i VM så kommer de inte komma långt. Fast Irland är ju ganska bra ochså. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cola Skrivet 22 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2006 sverige har ett kast lag men tv4 o alla blåser upp zlatan ljungberg å henke som om dom vore bäst nee det kommer inte gå bra för oss Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 22 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2006 Jag tror inte Sverige har någon chans. De kommer nog åka ut rätt fort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ymphinorx Skrivet 23 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2006 De såg ju inte så bra ut i träningsmatchen mot Irland om nån såg den... P Men fotbolls-VM komemr att spelas ett halvår efter den matchen.Ingen större fara att få upp formen tills dess. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.