Dretskit Skrivet 23 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2006 De såg ju inte så bra ut i träningsmatchen mot Irland om nån såg den... P Det får vi ju hoppas iallafall. Jag tror faktiskt att de kommer att spela ganska bra i vm om de bara spelar mycket bättre än i matchen mot Irland. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
firedept1 Skrivet 24 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2006 Sveriges chanser är lika me noll. Om dom spelar som mot irland kommer dom 3:a eller 4:a i gruppen fast zlatan äger! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 25 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2006 Final kommer dem knappast nå, det är Brasillien som har säkrat den ( enligt mig! ) Men efter förlusten mot Irland, så såg det inte så bra ut. Men jag tror ialalfall att dem kommer att nå åttondelsfinal. ;) OBS! Har inte läst igenom tråden, någon kan ha skrivit som mig. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snooze Skrivet 28 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2006 Brasilien tar hem det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 28 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2006 Dom går vidare men åker ut direkt sen. Brasilien vinnerallt :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 20 April 2006 Rapport Dela Skrivet 20 April 2006 sverige har TUR om dom går vidare från gruppen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xeller Skrivet 20 April 2006 Rapport Dela Skrivet 20 April 2006 Jag tror dom kommer till kvartsfinal, lite måste man tro på dem. Spelar dom som i em ka det bra. :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zekk_018 Skrivet 20 April 2006 Rapport Dela Skrivet 20 April 2006 Känns för mig att Svergie har väll bara en chans att gå vidare från gruppspelet, och det är att Zlatan skadar sig, för inte lär han bli bänkad även om han spelar som han alltid gör, omoget och dåligt... Utan Zlatan går dom nog till kvartsfinal... Med Zlatan åker dom som sagt ut i grupp spelet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lundquist Skrivet 21 April 2006 Rapport Dela Skrivet 21 April 2006 njaa, sverige tar sig till semi, i kvarten kmr de ligga under, sen kmr zlatan göra ett drömmål :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 21 April 2006 Rapport Dela Skrivet 21 April 2006 Sverige har tur om dom kommer tvåa i gruppspelet, kanske etta... NEJ! just det, Sverige har England i sin grupp, ok, vi säger tvåa. :) Om dom sedan kommer te slutspelet ÅKER DOM UT! Helt ärlig, alla dessa kommentatorer: "Jag tror Sverige har en bra chans", bla bla bla! Sverige bästa plats kom 1958 i Stockholm, då dom kom 2:a, efter det, 1994 kom vi 3:a... Nej Sverige, vi får vänta 30 - 40 år innan vi placerar oss så högt igen. Btw: Vilket lag tror ni vinner? Hmm... *Gissar*, kanske Frankrike? Jag tror att Kamerun kommer 6:e - 2:a plats, tippar lite off, men Eto'o spelar ju i Kamerun! Brasilien kommer nog också högt upp... Du vet väll att England inte har vunnit över sverige på flera år ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
snubben Skrivet 22 April 2006 Rapport Dela Skrivet 22 April 2006 Tror ni att Sverige kommer att kunna ta sig förbi gruppspelet och ta en bra placering i fotbolls-vm? Jag tror att de antingen vinner gruppen eller kommer tvåa och sedan åker de nog ut direkt i slutspelet. Klart dom har Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 22 April 2006 Rapport Dela Skrivet 22 April 2006 Sverige går vidare från gruppspelet... Jag fattar inte varför alla oroar sig för England. Det är Parauguay (stava) som är det svåraste motståndet. Men sen åker Sverige i antingen åttondelsfinalen elr kvartsfinalen. Brasilien vinner... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.