kambiz164 Skrivet 21 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2006 Tjenare min psp har knassat sig helt har 1.5 och brukar köra skit många olika spel men idag börja den knassa sig och psp loadar umd skivan som är i den men vägrar läsa den har provat men 5-7 olika skivor men ingen funkar... har provat hundra olika emulatorn som fastloader (som funkade perfekt innan) och UMD_Emulator_V0.8C men den vägrar funka kan nån svara snabbt skulle uppskatta skit mycket om nån kunde hjälpa mig om hur jag ska fixa det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 22 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2006 PM:a tv-gamer han vet nog. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kambiz164 Skrivet 22 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2006 vad e tv-gamer??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 22 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2006 en medlemm här i forumet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zeem Skrivet 22 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2006 Tjenare min psp har knassat sig helt har 1.5 och brukar köra skit många olika spel men idag börja den knassa sig och psp loadar umd skivan som är i den men vägrar läsa den har provat men 5-7 olika skivor men ingen funkar... har provat hundra olika emulatorn som fastloader (som funkade perfekt innan) och UMD_Emulator_V0.8C men den vägrar funka kan nån svara snabbt skulle uppskatta skit mycket om nån kunde hjälpa mig om hur jag ska fixa det Låter som en trasig läsare. Men eftersom du har 1.50 kan du ju köra isoer av spel så du bör ju klara dig. Men annars får du nog skicka in den på reparation hos sony, men då får du tillbaka din psp med 2.6 :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
splinter_fox7 Skrivet 22 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2006 PSP suger! skit! det e det värsta som finns! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mallex Skrivet 15 April 2006 Rapport Dela Skrivet 15 April 2006 PSP suger! skit! det e det värsta som finns! Så sant som det är sagt! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 16 April 2006 Rapport Dela Skrivet 16 April 2006 Det beror helt på vad man tkr men om man tkr det är skit så behöver man inte skriva det överallt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
_Zeem_ Skrivet 17 April 2006 Rapport Dela Skrivet 17 April 2006 Lämnade du in den på lagning eller? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raseborg Skrivet 18 April 2006 Rapport Dela Skrivet 18 April 2006 PSP suger! skit! det e det värsta som finns! Mallex och splinter_fox7 bara för ni inte har råd med en PSP behöver ni inte skriva den e skit!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg