OsCaR700 Skrivet 22 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2006 hur använder man gamemaker Gör gärna en guide MVH viperhuggorm :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mîhker Skrivet 22 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2006 Pm:a data-typen (på forum.fuska.se) han kan ganska mycket om Game Maker Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 22 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2006 Fel forum Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 22 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2006 Jag kan ganska mycket. Jag håller just på med en gudie. Jag beräknar att den ska bli klar i morgon om jag orkar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 22 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2006 Vad är det GameMaker använder för programmeringsspråk när man programmerar spelen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega93 Skrivet 22 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2006 Läs manual.txt hur man använder det. Du tror väl inte att någon ska sitta och skriva en hel jvla guide om gamemaker bara till dig (ego!). Lär dig det själv som alla andra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 23 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2006 (redigerat) Här kommer en gudie som Wacko har gjort, men jag slängde ihop det andra kapitlet [skryt]på en kvart[/skryt] (och jag kommer troligtvis få göra det tredje också): Klicka här! Den är inte riktig klar ännu, få se när den blit det. Det är på den annan sida, för jag vet inte om jag får kopiera Wakos gudie. Ta bort _ i .invision_free. Redigerat 23 Mars 2006 av Fusk Katten Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 31 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2006 Någon som vet vad det är för språk som används när man programmerar GameMaker spel? Är det C++ eller är det någon egen förenklad form av något språk? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega93 Skrivet 1 April 2006 Rapport Dela Skrivet 1 April 2006 va trevlig du va Står bara inte ut med er N00bs. (Fast vi alla har ju varit en n00b nån gång :P) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RiverRunner Skrivet 1 April 2006 Rapport Dela Skrivet 1 April 2006 va trevlig du va Står bara inte ut med er N00bs. (Fast vi alla har ju varit en n00b nån gång :P) <{POST_SNAPBACK}> du behöver inte vara så otrevlig... :o vet du varför ingen skulle vilja hjälpa dej?för du S*iter F*n i det om någon annan behöver hjälp Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 3 April 2006 Rapport Dela Skrivet 3 April 2006 (redigerat) Någon som vet vad det är för språk som används när man programmerar GameMaker spel? Är det C++ eller är det någon egen förenklad form av något språk? Nej, GML (språket som används i Game Maker) är ett eget språk. Men man skriver komentarer på samma sätt i C++ som i GML (med // eller inom /* */). Värst vad ni var tacksama då! :angry: Här har man suttit i flera timmar med att gör en guide, och man får inte ens ett tack. :( Redigerat 3 April 2006 av Fusk Katten Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.