isMaNnen Skrivet 22 Mars 2006 Rapport Skrivet 22 Mars 2006 (redigerat) Jag har en video hära till alla som behöver lite info om vad man kan göra i WoW osv.. Länk: http://video.google.com/videoplay?docid=50...rld+of+warcraft Denna tråd har blivit godkänd av admin att jag får göra den TITTA HELA FILMEN Redigerat 22 Mars 2006 av Mellan_mjölken
Offline Skrivet 22 Mars 2006 Rapport Skrivet 22 Mars 2006 We're sorry, but this video may not be available. Try refreshing the page to see this video. To see more videos visit our home page. niiiiiice
isMaNnen Skrivet 22 Mars 2006 Författare Rapport Skrivet 22 Mars 2006 (redigerat) fixad länk Redigerat 22 Mars 2006 av Mellan_mjölken
Offline Skrivet 22 Mars 2006 Rapport Skrivet 22 Mars 2006 Har du själv kollat igenom hela filmen? Den enda information man fick va att world of warcraft är ett bra spel. (vilket han sa runt 20 gånger).. Och så började han snacka om vanliga warcraft på slutet? Hmm.. meningslös film..
Oddset Skrivet 22 Mars 2006 Rapport Skrivet 22 Mars 2006 Du är smart du Offline. Har du ens lyssnat på precis allt han sa? Kollat igenom filmen? Han säger en massa roliga saker om du bara lyssnar. Det är därför man har 2 öron och 1 mun.
Gimcor Skrivet 22 Mars 2006 Rapport Skrivet 22 Mars 2006 (redigerat) Filmen sög riktigt hårt. Och ja, jag tittade igenom hela. Snubben som snackar verkar ju skifta meelan WoW och Wc. Sedan hakar han upp sig på små-detaljer. Ärligt talat så tror jag att om en nybörjare såg den här filmen skulle han nog få en helt annan uppfattning om själva spelet. Redigerat 22 Mars 2006 av Nintendo Power
Offline Skrivet 22 Mars 2006 Rapport Skrivet 22 Mars 2006 Du är smart du Offline. Har du ens lyssnat på precis allt han sa? Kollat igenom filmen? Han säger en massa roliga saker om du bara lyssnar. Det är därför man har 2 öron och 1 mun. Ja, jag lyssnade igenom ALLT. Och enligt mig vad det inte så speciellt roligt. Kan du kanske citrera vad du tyckte var roligt?
Oddset Skrivet 22 Mars 2006 Rapport Skrivet 22 Mars 2006 Du är smart du Offline. Har du ens lyssnat på precis allt han sa? Kollat igenom filmen? Han säger en massa roliga saker om du bara lyssnar. Det är därför man har 2 öron och 1 mun. Okej, som ett exempel. 'You should'nt die. It's not good to die.''It's aivable on..uuhhm..let me see..uuhhm..yeah.. it's aivable on Pc. On Pc yes.' Sen fanns det väl mer men orkar inte försöka tänka nu.
isMaNnen Skrivet 22 Mars 2006 Författare Rapport Skrivet 22 Mars 2006 de fanns tex theres loads u dont know aboute world of warcraft.. like.. uhm.. uhm.. u can have different weapons lyssna...
Offline Skrivet 22 Mars 2006 Rapport Skrivet 22 Mars 2006 Fortfarande inte roligt enligt mig.. inte min typ av humor imo...
Gimcor Skrivet 22 Mars 2006 Rapport Skrivet 22 Mars 2006 Om ni vill ha ett gott skratt kan ni lika gärna kolla på den här filmen: http://video.google.com/videoplay?docid=37...632&q=ninja+wow
Rekommendera inlägg