Dezen Skrivet 22 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2006 Vi har fått nått j*vla virus, det kommer upp ett "anti virus program" som ett pop up fönster, det går inte bort, och massa såna grejer! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Hulk746 Skrivet 22 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2006 skaffa F-secure eller så formaterar du om datorn... jag hade samma problem när jag hade norton anti virus, de e så dåligt!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
woicer Skrivet 22 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2006 Jag hade ett liknande virus förut, och vad viruset gör är att det buggar upp norton. Jag fick lov att formatera om datorn, men det finns säkert bättre lösningar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Desu Skrivet 22 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2006 om du har antivirus på datorn? gör en virus scan och sök så djupt det går i datorn. annars får du formatera datorn tyvärr. Det virus du har är en väldigt kraftig Pop up virus och SÖDDV. SÖDDV betyder enligt mig: Spamma Över Din Dator Virus. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
robink93 Skrivet 23 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2006 jag vet hur man får bort det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 23 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2006 Du har inga planer på att dela det med oss andra ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega93 Skrivet 23 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2006 Han försöker antingen vara smart, riktigt korkad eller så vill han ha fuskamynt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Elite Skrivet 23 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2006 Jag brukar ofta bli terroriserad av en pop-up som säger att jag ska ladda hem "Errorsafe". Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 23 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2006 Jag hade ochså det problemet men det var bara att skaffa ett spyware program och scanna igenom datorn, då gick det bort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paraliiito Skrivet 23 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2006 Ta bort Norton antivirus och skaffa Nod32 istället Eller så formaterar du bara om datorn Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.