Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Gäst alan.shalaji
Skrivet (redigerat)

Outside enemy du har fel det närmaste du kan komma är star wars galaxies men det e starwars men ändå du kan bygga ditt egna skepp och flyga vart du vill, åka runt med landspeeders på en massa planeter, äga en bar eller liknande, bli jedi, bli sith, bygga upp ditt egna imperium och mycket, mycket, mycket mer.

PS:det är online men man måste köpa det

Redigerat av alan.shalaji
Gäst Mega93
Skrivet
Flyttar detta till webb spel nog nån som vet där och så hör detta med webbspel

Dark shadow, om du tittar lite närmare på din account så borde du se att: Du är ingen moderator!

Fast jag håller med om att denna tråd borde flyttas.

Skrivet

Outside enemy du har fel det närmaste du kan komma är star wars galaxies men det e starwars men ändå du kan bygga ditt egna skepp och flyga vart du vill, åka runt med landspeeders på en massa planeter, äga en bar eller liknande, bli jedi, bli sith, bygga upp ditt egna imperium och mycket, mycket, mycket mer.

PS:det är online men man måste köpa det

:rolleyes: har spelat det spelet! :rolleyes:

Det var en underbar känsla! :D

Ända tills min dator gick sönder och det blev massa fel! :( :cry:

Omega99! Vad jag menar med det här roll spelet är att inte gå ut på en hemsida och rollspela.

Typ cs:s, fast äga affärer sälja saker och sånt, ta fast bovar.

Skrivet

Du, det finns inget spel som du kan göra så på. Skicka in någon ideé till något företag som gör spel och om dom gillar det så kanske dom börjar göra ett sådant spel. Va bered på att då kommer om minst 5 år

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...