Gäst Keyser_Soze Skrivet 22 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2006 Hejsan. har nyligen inskaffat mig en Xbox köpt ett spel med men det var grymmt tråkigt. =/ någon som kan ge tips om ett roligt spel till Xbox? gärna ett spel som är liknande mmorpg spel men annat går oxå bra t.ex skid sport.. tackar på förhand : :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 22 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2006 Köp NHL 06 eller NBA Live 06. Det är två bra spelom du gillar sport. Om du gillar bilspel så ska du köpa Forza Motorsport. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Keyser_Soze Skrivet 22 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2006 gillar T.H.U.G 2 masoor.. men övrig sport säger mig inte allt för mycket.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 22 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2006 (redigerat) Då kanske du skulle gilla Tony Hawk Pro Skater 4 eller Tony Hawk's American Wasteland. Redigerat 22 Mars 2006 av Corpsegrinder Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simontheking Skrivet 23 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2006 Jag säger bara 1 namn! Fable :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Keyser_Soze Skrivet 23 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2006 jag ska nog prova iaf ett av tony hawk spelen. vilket av dom är nyast? american wastelands? Fable har jag speöat hos en kompis..var inte allt för kul ^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pop_pap Skrivet 23 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2006 Halo 1 å 2 :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Clean Skrivet 23 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2006 jag ska nog prova iaf ett av tony hawk spelen. vilket av dom är nyast? american wastelands? Fable har jag speöat hos en kompis..var inte allt för kul ^^ Ja,American Wasteland är nyast. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 23 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2006 Tony Hawk Pro Skater 4 är ju det bästa enligt många men själv så gillar jag Underground spelen bättre. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oddset Skrivet 23 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2006 Star Wars Knights of the old Republic är ett av dom bästa rollspelen jag vet. Är det nog nära MMORPG? LOL Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Keyser_Soze Skrivet 23 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2006 låter bra med K.O.T.O.R har en kompis som är beroende av det :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 23 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2006 Jag beordrar dej att införskaffa Halo 2 ! Absolut bästa spelet som kan spelas på en x låda Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg