Paraliiito Skrivet 23 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2006 Tja vet nån vart man kan ladda ner nån ny msn tex 8.0 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Desu Skrivet 23 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2006 onödigt att fråga sånt när inte ens msn 8,0 har kommit ut. *känner lukten av "Ville bara ha fm så jag skapa onödig topic" lukten* Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
E4STMAN Skrivet 23 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2006 man klara sig med en gamal msn version. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 23 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2006 onödigt att fråga sånt när inte ens msn 8,0 har kommit ut. *känner lukten av "Ville bara ha fm så jag skapa onödig topic" lukten* *Sniff, sniff. Känner att någon går Off Topic bara för att få FM här. -.-* Du kan ladda ner MSN 8.0 på diverse olika sidor. Google Is sometime your friend. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Desu Skrivet 24 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2006 vadårår? salzalada. föresten det finns väl inget msn 8.0 ute än? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 24 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2006 Nej, men Beta-versionen finns ute på diverse sidor. Tryck på ordet Google så hittar du de sidorna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
woicer Skrivet 24 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2006 (redigerat) Salzalada har rätt. Betaversionen av 8.0 har funits ute ett bra tag nu. Det enda problemet är att du måste dra igång en patch innan du startar msn och det var något jag inte orkade göra. Klicka här för att ta en titt och även ladda ner! (kan vara så att det inte är den senaste versionen, men kika lite på sidan i alla fall) Redigerat 24 Mars 2006 av woicer Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 24 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2006 Men varför ladda ner en nyare version av Msn..??!! Det räcker väl med 7,5 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
woicer Skrivet 24 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2006 Men varför ladda ner en nyare version av Msn..??!! Det räcker väl med 7,5 Jag tycker lite som dig att det är onödigt att ladda ner det.Skillnaden just nu är att är snyggare gjort, men inga funktioner har lagts till. Det bästa är nog att vänta tills riktiga versionen släpps då dom kanske uppdaterat med några nya funktioner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hammmar Skrivet 24 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2006 (redigerat) Jag väntar tills den kommer hela 8.0 ommer ut officiellt ... :P Redigerat 24 Mars 2006 av TAcklaren Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.