Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet

Hej! Idag köpte jag jag CS Anthology. Men det har uppstått ett problem. När jag ska köra över internet så laggar bilden och det kommer en röd text uppe i högra hörnet där det står "Connection Problem". Så är det på alla FPS spel jag kör över internet. kan det ha att göra med att vi har ADSL som går via en "radiolänk" eller vad det kallas. Min kompisar som bor i samma lilla by har inte samma problem. Är kanske berädd att ge 500-1000 fm till den som kan hjälpa mig att få ingång det!

Skrivet

Det är helt klart nåt fel med ditt internet. Har även hänt så för mig, och lte inställningar så funkade allt perfekt. Det är egentligen det enda du kan göra, ändra om lite i inställningarna.

Om det inte funkar så har jag ingen aning om vad du ska göra.

Gäst QuikSilver
Skrivet

Connection Problem kommer ibland för mig också.. men vet inte vad det kan

bero på :P

Skrivet

men jag har ett annat problem med CSS det hittar inta servrar när jag letar efter några... tror ni att det har med datorn att göra? jag köp CSS påvår jobbardator för vår speldator är på lagning och vi ska hämta upp den på tisdag (om någon kommer ihåg det) men det borde funka kan någon säja vad som är felet

OBS: CS och CZ fungerade på vår speladtor

Skrivet

du kan börja med att säga vilket modem och internet levrantör du har.

då blir det enklare för oss andra att hjälpa till

Logga in och logga ut så kommer det att funka.
  • 2 veckor senare...
Skrivet

men jag har ett annat problem med CSS det hittar inta servrar när jag letar efter några... tror ni att det har med datorn att göra? jag köp CSS påvår jobbardator för vår speldator är på lagning och vi ska hämta upp den på tisdag (om någon kommer ihåg det) men det borde funka kan någon säja vad som är felet

Det kan vara så att er brandvägg blockerar Source,var exakt så för mig med men så kollade jag brandväggen och vilka program som den blockerar och sen funkade det när jag av-blockera det.

Skrivet

så var det EXAKT för mig med... brara o stänga av brandväggen lr tillåta spelet på annat sätt( beoro på vilken du har... )

• Skapa ny...