Avregistrerad Skrivet 23 Mars 2006 Rapport Skrivet 23 Mars 2006 Hej! Idag köpte jag jag CS Anthology. Men det har uppstått ett problem. När jag ska köra över internet så laggar bilden och det kommer en röd text uppe i högra hörnet där det står "Connection Problem". Så är det på alla FPS spel jag kör över internet. kan det ha att göra med att vi har ADSL som går via en "radiolänk" eller vad det kallas. Min kompisar som bor i samma lilla by har inte samma problem. Är kanske berädd att ge 500-1000 fm till den som kan hjälpa mig att få ingång det!
Salzalada Skrivet 23 Mars 2006 Rapport Skrivet 23 Mars 2006 Det är helt klart nåt fel med ditt internet. Har även hänt så för mig, och lte inställningar så funkade allt perfekt. Det är egentligen det enda du kan göra, ändra om lite i inställningarna. Om det inte funkar så har jag ingen aning om vad du ska göra.
Avregistrerad Skrivet 23 Mars 2006 Författare Rapport Skrivet 23 Mars 2006 ok, Vilka inställningar ändrade du?
Salzalada Skrivet 23 Mars 2006 Rapport Skrivet 23 Mars 2006 Tror att jag bytte mast lite och sånt. Men ajg vet inte hur du ska göra med ditt, eftersom att alla är olika.
Desu Skrivet 24 Mars 2006 Rapport Skrivet 24 Mars 2006 du kan börja med att säga vilket modem och internet levrantör du har. då blir det enklare för oss andra att hjälpa till
Avregistrerad Skrivet 24 Mars 2006 Författare Rapport Skrivet 24 Mars 2006 Jag har ADSL. Och vi använder Telia
Gäst QuikSilver Skrivet 25 Mars 2006 Rapport Skrivet 25 Mars 2006 Connection Problem kommer ibland för mig också.. men vet inte vad det kan bero på :P
Hunted Skrivet 25 Mars 2006 Rapport Skrivet 25 Mars 2006 men jag har ett annat problem med CSS det hittar inta servrar när jag letar efter några... tror ni att det har med datorn att göra? jag köp CSS påvår jobbardator för vår speldator är på lagning och vi ska hämta upp den på tisdag (om någon kommer ihåg det) men det borde funka kan någon säja vad som är felet OBS: CS och CZ fungerade på vår speladtor
unix Skrivet 26 Mars 2006 Rapport Skrivet 26 Mars 2006 du kan börja med att säga vilket modem och internet levrantör du har. då blir det enklare för oss andra att hjälpa till Logga in och logga ut så kommer det att funka.
Justusett Skrivet 26 Mars 2006 Rapport Skrivet 26 Mars 2006 Det är mig farao inte säkert, jag har haft samma problem. Och det funkade faaan inte med att starta om.
AgiLitY Skrivet 6 April 2006 Rapport Skrivet 6 April 2006 men jag har ett annat problem med CSS det hittar inta servrar när jag letar efter några... tror ni att det har med datorn att göra? jag köp CSS påvår jobbardator för vår speldator är på lagning och vi ska hämta upp den på tisdag (om någon kommer ihåg det) men det borde funka kan någon säja vad som är felet OBS: CS och CZ fungerade på vår speladtor Det kan vara så att er brandvägg blockerar Source,var exakt så för mig med men så kollade jag brandväggen och vilka program som den blockerar och sen funkade det när jag av-blockera det.
Hammmar Skrivet 6 April 2006 Rapport Skrivet 6 April 2006 men jag har ett annat problem med CSS det hittar inta servrar när jag letar efter några... tror ni att det har med datorn att göra? jag köp CSS påvår jobbardator för vår speldator är på lagning och vi ska hämta upp den på tisdag (om någon kommer ihåg det) men det borde funka kan någon säja vad som är felet OBS: CS och CZ fungerade på vår speladtor så var det EXAKT för mig med... brara o stänga av brandväggen lr tillåta spelet på annat sätt( beoro på vilken du har... )
Rekommendera inlägg