Desu Skrivet 19 April 2006 Rapport Dela Skrivet 19 April 2006 bra xade. då kan du gå runt till andra hundratusen tals som tycker bush suger och säga åt dom att det e skitsnack :P on topic: japp. oljan kommer försvinna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 19 April 2006 Rapport Dela Skrivet 19 April 2006 (redigerat) Du är så jäkla taskig mot USA så att jag kan spy,tror du verkligen att Sverige äger USA?Kanske i dina ögon,men i mina ska alla länder respekteras exakt likadana. ONTOPIC: Jag skiter fullständigt i bussar,spårvagn skare vara så det så. Presentation: Nej,det vet jag.Men jag menar att man kunde ta tåg vid långa sträckor t.ex från Kristianstad till Karlstad.Spårvagnar kan man ha inne i stan,så det så. w00t,två "så det så". Redigerat 19 April 2006 av Tomatketchup Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wo3e Skrivet 20 April 2006 Rapport Dela Skrivet 20 April 2006 Jag tycker att det är skit snack med Oljan och om de tar slut så kan man använda sprit för köra bilar 100% sprit kan du köra bil med som de finns i tyskland de har börjat där redan :D...... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 21 April 2006 Rapport Dela Skrivet 21 April 2006 Svårt att föreställa sig, men har man varit där så vet man. Kolla bara på New York. Är man på NY's gator ser man att det inte skulle fungera utan bilar. Fusion: Varför jag tänker på USA? För att det är bästa landet i världen, och jag kommer flytta dit snart. Varför tror du mig inte? Jag har tillräckligt med pengar och har alltid drömt om USA. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 20 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2006 (redigerat) Oljan kommer ta slut inom 20 år. Då börjar iaf Sverige med biobränsle. Tror jag. Redigerat 20 Maj 2006 av Santa_Claus_Driver Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
1-an Skrivet 21 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2006 kanske etanol blir mer polulärt? vem vet ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 21 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2006 Du är så jäkla taskig mot USA så att jag kan spy,tror du verkligen att Sverige äger USA?Kanske i dina ögon,men i mina ska alla länder respekteras exakt likadana. ONTOPIC: Jag skiter fullständigt i bussar,spårvagn skare vara så det så. Presentation: Nej,det vet jag.Men jag menar att man kunde ta tåg vid långa sträckor t.ex från Kristianstad till Karlstad.Spårvagnar kan man ha inne i stan,så det så. w00t,två "så det så". Om jag minns rätt så respekterade du inte Irak i en tråd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Radicus Skrivet 23 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2006 Dags att börja cykla. :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 23 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2006 Biogas är bättre för etanol kommer också ta slut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 23 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2006 Jag läste om en sportbil som gick på el, den gjorde över 200 km/h :D så det funkar ju också Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 24 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2006 (redigerat) Ja också så håller man på att bygga en(svensk)motocykel som ska gå på el i 250km/t. Redigerat 24 Maj 2006 av Coolen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 24 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2006 ja, jag tror att det kommer slå igenom med alternativa bränslen , när folk inser att det inte är bra för naturen med bensin och olja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.