blackthorn12 Skrivet 12 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2008 eeh.. jag bara fiskade En gång utanför det där väderintitutet och hittade den med en gång. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fuskgalning Skrivet 17 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2008 Det råkade jag också göra (då trodde jag att Feebas var en helt vanlig Pokèmon). Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
VanHooters Skrivet 18 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2008 Det råkade jag också göra (då trodde jag att Feebas var en helt vanlig Pokèmon).Hittar man Feebas på en ruta, och fortsätter fiska där möter man bara Feebas.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ZiLbOr Skrivet 30 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2008 Vet nån hur man får Feebas på Emerald för när jag pratar med killen ovanför pokemon centeret så står det bara YES/NO jag fattar inte Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
VanHooters Skrivet 30 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2008 Ja, men det är ju bara att testa sig fram och fiska med Super Rod hittar du den så fortsätt att fiska där, man behöver inte göra alla dem här sakerna som står i guiden. :zzz: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ZiLbOr Skrivet 30 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2008 Ok men när jag kommer till router 119 så är det ju bara dendär floden som är där var ska jag fiska där? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
VanHooters Skrivet 1 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2008 Testa dig fram. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fubbis Skrivet 29 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Februari 2008 Ni, jag fiskade med OLD ROD och hade inte sagt det dära COME OVER men jag hittade en feebas i lv 25 och det tog mig bara 5 min! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
VanHooters Skrivet 2 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2008 Fortsätt att fiska där nu så möter du typ bara Feebas. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Narutofan95 Skrivet 14 April 2008 Rapport Dela Skrivet 14 April 2008 Hej ska han säga att det är trendigt eller? för det gör han inte för mej Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JosJuice Skrivet 14 April 2008 Rapport Dela Skrivet 14 April 2008 Hej ska han säga att det är trendigt eller? för det gör han inte för mejDu kan nog hoppa över den biten. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Legobiten Skrivet 19 April 2008 Rapport Dela Skrivet 19 April 2008 hallo! <_< varför skule det bli bättre för att man ändrar trenden i devfortown det är en myt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg