Iqaros Skrivet 9 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2006 Går i Trädgårdsstadsskolan i Tullinge lite söder om Stockholm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shaddy Skrivet 9 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2006 Går i Hagsätraskolan i en liten förort i Sthlm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salt-Popcorn Skrivet 9 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2006 Jag går i 5:an i VessigeBroSkolan men Efter Sommar Lovet som börjar på Torsdag så Börjar jag i: 6:an i SöderSkolan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Needbananas Skrivet 9 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2006 berghemskolan 3b järfälla (snart fyran) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Subzero Skrivet 17 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2006 klass 9 ale´skolan Ale skolan? Arosenius Skolan? Jag går på Alboskolan i Skepplanda i klass 5:a.. Om ni hitter ett skolfoto är jag förmodligen en liten blond kille längst fram och ser dum ut :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lithium Skrivet 19 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2006 ska börja 7f på grubbe skolan i umeå Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ChipZ Skrivet 20 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2006 Kvarnbergsskolan 7C. Det va nära...jag ska börja på Kvarnybyskolan efter sommarlovet i 7E Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 22 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2006 Viksjöskolan 8F Viksjö är en liten taskig förort och jag hatar den. Ligger lite utanför Stockholm Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 25 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2006 Jag går i 7C på en skola i Skåne. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Desu Skrivet 1 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2006 (redigerat) Jag ska börja 9 till hösten. går på Ramsele skola i Ångermanland i västernorrland. p.s blir 15 till hösten. Redigerat 1 Juli 2006 av girder Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 93alvbjo Skrivet 4 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2006 7:an bertorpskolan, täby Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
aquaboy Skrivet 13 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2006 Tjo.. skriv gärna vilken skola och vilken klass ni går i , man kanske hittar någon man känner .:P Åbyskolan klass 7 efter sommarlovet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.