Hoppa till innehåll

Jag Tänkte Presentera Mig På Fuska.se

Desu

Rekommendera inlägg

Nu vet jag inte om man får fuska mynt om man gör topic i allmänt. jag hoppas att man inte får fuska mynt för en topic i allmänt. för om denna topic verkar vara onödig( vilket jag inte kan veta ) så har jag ju i alla fall inte fått några fm för topicen. skit det samma. nu ska jag presentera mig.

Hej jag e girder. Jag bor i ångermanland i västernorrland och började på fuska.se

för ett bra tag sen. jag tycker om det mesta och jag är en som kan hjälpa andra(dator problem). Jag tycker om pizza och sånt gotta. Och gillar verkligen att försöka skaffa vänner. Jag kan det mesta inom dator grejer. jag e 14 år gammal och går i 8.an. Och mina favoroit spel är:

Habbo

Cs

half-live

och nintendo spel (gamecube)

sen vet jag inge mer. I alla fall jag kommer inte på nåt mera att säga.

hejdå ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Nu vet jag inte om man får fuska mynt om man gör topic i allmänt. jag hoppas att man inte får fuska mynt för en topic i allmänt. för om denna topic verkar vara onödig( vilket jag inte kan veta ) så har jag ju i alla fall inte fått några fm för topicen. skit det samma. nu ska jag presentera mig.

Hej jag e girder. Jag bor i ångermanland i västernorrland och började på fuska.se

för ett bra tag sen. jag tycker om det mesta och jag är en som kan hjälpa andra(dator problem). Jag tycker om pizza och sånt gotta. Och gillar verkligen att försöka skaffa vänner. Jag kan det mesta inom dator grejer. jag e 14 år gammal och går i 8.an. Och mina favoroit spel är:

Habbo

Cs

half-live

hejdå ;)

Okej jag är Santa_Claus_Driver bor på Statoil (inte sant). Jag bor i Karlskrona på riktigt.

Jag är 11 och går i femman.

ja och sen vet jag inte mer.

Ses på fuska.se

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Habbo

Cs

half-live

hejdå ;)

Eyy Andi, du bor ju i Blekinge. <_<

Redigerat av Seler
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
  • Skapa ny...