Desu Skrivet 24 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2006 Nu vet jag inte om man får fuska mynt om man gör topic i allmänt. jag hoppas att man inte får fuska mynt för en topic i allmänt. för om denna topic verkar vara onödig( vilket jag inte kan veta ) så har jag ju i alla fall inte fått några fm för topicen. skit det samma. nu ska jag presentera mig. Hej jag e girder. Jag bor i ångermanland i västernorrland och började på fuska.se för ett bra tag sen. jag tycker om det mesta och jag är en som kan hjälpa andra(dator problem). Jag tycker om pizza och sånt gotta. Och gillar verkligen att försöka skaffa vänner. Jag kan det mesta inom dator grejer. jag e 14 år gammal och går i 8.an. Och mina favoroit spel är: Habbo Cs half-live och nintendo spel (gamecube) sen vet jag inge mer. I alla fall jag kommer inte på nåt mera att säga. hejdå ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 24 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2006 Nu vet jag inte om man får fuska mynt om man gör topic i allmänt. jag hoppas att man inte får fuska mynt för en topic i allmänt. för om denna topic verkar vara onödig( vilket jag inte kan veta ) så har jag ju i alla fall inte fått några fm för topicen. skit det samma. nu ska jag presentera mig. Hej jag e girder. Jag bor i ångermanland i västernorrland och började på fuska.se för ett bra tag sen. jag tycker om det mesta och jag är en som kan hjälpa andra(dator problem). Jag tycker om pizza och sånt gotta. Och gillar verkligen att försöka skaffa vänner. Jag kan det mesta inom dator grejer. jag e 14 år gammal och går i 8.an. Och mina favoroit spel är: Habbo Cs half-live och nintendo spel (gamecube) sen vet jag inge mer. I alla fall jag kommer inte på nåt mera att säga. hejdå ;) Okej jag är Santa_Claus_Driver bor på Statoil (inte sant). Jag bor i Karlskrona på riktigt.Jag är 11 och går i femman. ja och sen vet jag inte mer. Ses på fuska.se Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 24 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2006 Är det här nått ämne där man ska presenterar sig själv? Har ni hör talas om presentationen som man kommer till om man klickar på användarens namn? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ZeroX_ Skrivet 24 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2006 Jo men man skriver la inte så mkt om sig själv där.. inte jag i alla fall Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selerz Skrivet 24 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2006 (redigerat) Nu vet jag inte om man får fuska mynt om man gör topic i allmänt. jag hoppas att man inte får fuska mynt för en topic i allmänt. för om denna topic verkar vara onödig( vilket jag inte kan veta ) så har jag ju i alla fall inte fått några fm för topicen. skit det samma. nu ska jag presentera mig. Hej jag e girder. Jag bor i ångermanland i västernorrland och började på fuska.se för ett bra tag sen. jag tycker om det mesta och jag är en som kan hjälpa andra(dator problem). Jag tycker om pizza och sånt gotta. Och gillar verkligen att försöka skaffa vänner. Jag kan det mesta inom dator grejer. jag e 14 år gammal och går i 8.an. Och mina favoroit spel är: Habbo Cs half-live och nintendo spel (gamecube) sen vet jag inge mer. I alla fall jag kommer inte på nåt mera att säga. hejdå ;) Eyy Andi, du bor ju i Blekinge. <_< Redigerat 24 Mars 2006 av Seler Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 24 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2006 §1.11. Låst. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg