Nittionio Skrivet 12 April 2006 Rapport Dela Skrivet 12 April 2006 Konstigt :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Justusett Skrivet 12 April 2006 Rapport Dela Skrivet 12 April 2006 ÅH FYFAN! De e min kommenatar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Yantra Skrivet 12 April 2006 Rapport Dela Skrivet 12 April 2006 hon har nog fått i sig hormoner hörde för ett tag sen om hormonbehandlade kycklingar nere i thailand när barnen fick i sig de kom de i puberteten osv runt 6 års åldern O.o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neVah Skrivet 12 April 2006 Rapport Dela Skrivet 12 April 2006 konstigt att barnet överlevde... men de med puberteten kan ju hända... här i sverige finns de såna som kom in i puberteten vid 8-9 års ålder... t.ex jag vid 9 :P men eftersom klimatet e varmare där nere, så växer ju hormonerna mer/snabbare... (har inte läst hela tråden) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
best_friends_forever Skrivet 15 April 2006 Rapport Dela Skrivet 15 April 2006 herregud vad ovanligt! hur kan ett barn få plats i en femårings mage? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 15 April 2006 Rapport Dela Skrivet 15 April 2006 It's obviously a fake Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThePunisher Skrivet 15 April 2006 Rapport Dela Skrivet 15 April 2006 Det är helt omöjligt, hennes kropp är absolut inte mogen vid bara 5 års ålder!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 15 April 2006 Rapport Dela Skrivet 15 April 2006 (redigerat) Tror inte att det är riktigt sant det där... Eftersom att ett barn på fem är inte har börjat tillverka diverse celler och ägg för att ett barn ska utvecklas så är det ju omöjligt. En dvärg kanske ? nej 69 Brunhilde det skulle va ganska sköj och gå i samma skola som morsan och mormodern.... Redigerat 15 April 2006 av Great Gonzales Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ENGULBanaaAaAaN Skrivet 16 April 2006 Rapport Dela Skrivet 16 April 2006 Tror inte att det är riktigt sant det där... Eftersom att ett barn på fem är inte har börjat tillverka diverse celler och ägg för att ett barn ska utvecklas så är det ju omöjligt. En dvärg kanske ? Det är respekt ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 16 April 2006 Rapport Dela Skrivet 16 April 2006 Tror inte att det är riktigt sant det där... Eftersom att ett barn på fem är inte har börjat tillverka diverse celler och ägg för att ett barn ska utvecklas så är det ju omöjligt. En dvärg kanske ? Jag sa vid 60 års åldern, jag sa inte exakt vilken ålder, utan ungefär, läs !Nus ka jag inte gå Off - Topic, men blev tvungen att svara honom ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.