Guggo Skrivet 24 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2006 George W Bush är världens mäktigaste man. Men visst. han vill säker ha mer Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 24 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2006 Jag menar Bush. Men man vet aldrig vad dem planerar. Jag tycker att Bush är maktsugen. Jo, det skulle jag tro att de flesta tycker. Man uran har de ganska gott om i USA tror jag så det är nog ingen större risk att Sverige hamnar i krig med USA, skulle vi däremot göra det skulle vi bli slaktade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 24 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2006 Så länge det inte är bahamas eller något likande som startar krig mot sverige så hade vi blivit slaktade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Findus Skrivet 25 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2006 Inte mycket man kan göra när kriget väl är här .. beror mest på hur man tolkar frågan.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 26 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2006 Så länge det inte är bahamas eller något likande som startar krig mot sverige så hade vi blivit slaktade. Så du tror att Sveriges försvar är så svagt..??Så om vi kommer i krig med Papua Nya Guinea (en halv ö nära Indonesien) så kommer vi bli slaktade..?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 26 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2006 nej dom har det nog inte heller så bra. men om danmark/norge/finland attackerar är vi så gott som döda. inte för att dom skulle attackera... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 26 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2006 Så länge det inte är bahamas eller något likande som startar krig mot sverige så hade vi blivit slaktade. Bahamas eller något liknande står det i mitt inlägg, det hade du nog sett om du hade läst ordentligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 26 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2006 Så länge det inte är bahamas eller något likande som startar krig mot sverige så hade vi blivit slaktade. Var ligger Bahamas då..?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 26 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2006 http://www.tlfq.ulaval.ca/axl/amsudant/images/bahamas-map.jpg där... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 26 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2006 Vi blir slaktade av de öarna?Skulle inte tro det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 27 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2006 Vi blir slaktade av de öarna?Skulle inte tro det. Guggo: Okii =) Tomatketchup: om du läser alla inlägg så förstår du. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dream Skrivet 2 September 2006 Rapport Dela Skrivet 2 September 2006 Jag skulle resa till kina som har mest millitärt makt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.