Hoppa till innehåll

Kriget Är Här!


Shaddy

Rekommendera inlägg

Gäst DonKeN

Ok, men för i h*lvete USA är inte ens tacksamma för det! Dem uträtter inget positivt i Irak så varför ska dem ha mest olja??? Alla ska ha rätt till och leva bra. Dessutom så vill USA ha mer än tillräckligt. Och det är det dem håller på med! Medans folk ligger med bombade ben på gatorna så ser folket att några män kommer med tankar och suger upp olja. Vfan bara för det så är inte USA värdare oljan!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 476
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Gäst Kaktus-Killen

uträttar de inget positivt? men då låter vi väl terrorismen få ett ännu större grepp i o runt irak då.

Vi drar tillbaka alla USAs soldater, och medans de får slut på bensin sitter terrorister o planerar attentat o sånt. låter det bättre för dig?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst DonKeN

Det var f*n USA som starta allt! Det var inte ens så innan USA gick in. Det uträttar positiva grejer åt folket i USA kanske. Men vad får dem som lever i Irak? Leva i medeltiden igen?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Säg mig för i h*lvete varför dem behöver den mer?????!!!! Vafan kom inte med svar som dem behöver till bilar! Det här handlar om folks överlevnad. Alltså det är därför invandrare kommer till England, Sverige och USA. Det är för att USA har rensat på resurser. Xade, svara på den här frågan. Varför dödar dem civila och inte lägger dem på säkert ställe. Men istället fångar terrorister och fängslar dem sen så rymmer dem? Svara på den frågan!

 

Kaktus-Killen, du anser att USA har rätt till resurser mer än Irak. Du tycker att j*vla snobbar med feta rövar ska få billigare Bensin för sina bilar! Det är så du tänker!

 

Det finns ungefär 600 miljoner bilar i USA (har hört någonstans att det går 2 bilar på varje invånare där) Hur många finns det i Irak? Har du varit i USA? Vet du hur svårt det är att ta sig fram utan bilar där? Utan bilar stannar USA. Du verkar tro att USA vill döda civila, det vill dem inte. Men ibland är det svårt att se vilka som är civila eller inte, och ibland tar dem den risken att skjuta allt än att skjuta inget, för dem vill så gärna ta terroristerna. Du undrar varför de rymmer, tro mig, USA vill inte att de ska rymma, de hjälper dem inte rymma.

 

För övrigt tycker jag du ska ta det lite lungt, du verkar vara arg på medlemmarna här, är du arg på vad USA gör, låt det inte gå ut över forumet, vi, liksom du skriver endast vad vi tycker, vi förmedlar våra åsikter. Det är vad debatt går ut på.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Kaktus-Killen

då får väll fler amerikaner skaffa sig cycklar.

 

jaaaa! en dum åsikt.

 

du vet mycket väl att det inte skulle gå.

 

 

DonKen, kom igen, vilket land behöver bensinen mest då.. USA eller Irak?

"Svara på den frågan!"

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Kaktus-Killen

Jag säger inte att USA har 100% rätt att ta oljan, därimot vet jag att behovet av olja är MYCKET större i USA.

Och om USA "stannar" när oljan är slut, får vi väl se hur resten av världen påverkas.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Säg mig för i h*lvete varför dem behöver den mer?????!!!! Vafan kom inte med svar som dem behöver till bilar! Det här handlar om folks överlevnad. Alltså det är därför invandrare kommer till England, Sverige och USA. Det är för att USA har rensat på resurser. Xade, svara på den här frågan. Varför dödar dem civila och inte lägger dem på säkert ställe. Men istället fångar terrorister och fängslar dem sen så rymmer dem? Svara på den frågan!

 

Kaktus-Killen, du anser att USA har rätt till resurser mer än Irak. Du tycker att j*vla snobbar med feta rövar ska få billigare Bensin för sina bilar! Det är så du tänker!

 

Så rika är dom inte där. Mer än hälften av folket är fattigt. Kolla bara i New York och Chicago. Där är det jättemånga som är fattiga och USA har bara 250 miljoner människor varav hälften som är vuxna.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst DonKeN

Säg mig för i h*lvete varför dem behöver den mer?????!!!! Vafan kom inte med svar som dem behöver till bilar! Det här handlar om folks överlevnad. Alltså det är därför invandrare kommer till England, Sverige och USA. Det är för att USA har rensat på resurser. Xade, svara på den här frågan. Varför dödar dem civila och inte lägger dem på säkert ställe. Men istället fångar terrorister och fängslar dem sen så rymmer dem? Svara på den frågan!

 

Kaktus-Killen, du anser att USA har rätt till resurser mer än Irak. Du tycker att j*vla snobbar med feta rövar ska få billigare Bensin för sina bilar! Det är så du tänker!

 

Amen det påverkar Irak negativt. Dem borde få en bit av kakan. Varför ska USA vara rikt men Irak ska vara fattigt?

Jaha, varför tar Amerikanerna ungdommar i hörn och slår ihjäl dem med batong och skjuter på deras ben sedan dödar? Är det det du kallar: Dem vill inte döda civila?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...