Fusion Skrivet 20 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2006 Han menade nog inte bokstavligt, utan att han personligen skall drabbas. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Plasma Skrivet 20 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2006 Skulle springa så snabbt så möjligt till finland :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 20 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2006 Han menade nog inte bokstavligt, utan att han personligen skall drabbas. ;) Lönnmord fungerar ju, men det vore rent utsagt för jävligt om en president till dog. Bush må ha gjort mycket fel men han är inte värd att dö för det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 20 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2006 Om han fortsätter vara president så tycker jag det! Han tror att han är bättre person än Usama Bin Landin?! Han är ju precis på samma nivå som han. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 20 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2006 Men det lär han inte fortsätta vara, eftersom hans period är slut Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
burak127 Skrivet 22 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2006 Själv skulle jag flytta till typ tyskland e ett säkert land Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 22 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2006 Sverige är bra mycket mer säkrare än Tyskland. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 22 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2006 Alltså, det är mycket troligare att Tyskland skulle bli anfallet än Sverige, men om det nu är krig så är Tyskland säkrare , eftersom de har större armé. Men vill man vara helt säker så kan man ju flytta till USA. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 22 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2006 (redigerat) Där terrordåd kan inträffa närsomhelst... Jag tycker synd om befolkningen där som är rädda att det kommer bli terrordåd i USA pågrundav Bush. Redigerat 22 Oktober 2006 av DonKeN Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 23 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2006 Det är inte Bush fel att det blir terrordåd, det är inte han som börjat allt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 23 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2006 Men han är 40% av utveklaren till terrordåden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Plasma Skrivet 23 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2006 Varför kan inte USA,al qaida och irak hålla sams Jag vett att irak har styrts av saddam hussien och blivit ett dåligt land Jag vett att Al qaida styrs av bin ladin som gjorde 9/11 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.