Fusion Skrivet 23 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2006 (redigerat) Men han är 40% av utveklaren till terrordåden. Vartifrån har du fått 40%? Redigerat 23 Oktober 2006 av Fusion Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 23 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2006 Varför kan inte USA,al qaida och irak hålla sams Jag vett att irak har styrts av saddam hussien och blivit ett dåligt land Jag vett att Al qaida styrs av bin ladin som gjorde 9/11 För att Al quaida gör helt oacceptabla saker, har inte USA rätt att hämnas då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 23 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2006 Men han är 40% av utveklaren till terrordåden. 40%USA 50% Al-Qaida 10% Storbrittanien och dem som stödjer USA för kriget.Xade, och du menar att Bush är rena ängeln som borde belönas med priset... The Peace Creator Of The World! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Plasma Skrivet 24 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2006 Jag tyckte att det konstigt att bush som fick stanna kvar som presedent Det är gö många i usa som hatar honom jag trodde kenedy skulle vinna Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 24 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2006 Vem sjutton är Kenedy ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 24 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2006 Han menar nog John Kerry. John Kerry ville tillåmed stoppa kriget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 24 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2006 Men nu var det folket som röstade på honom, så man ska nog inte bli förvånad. DonkeN, jag frågar dig återigen, vartifrån har du fått statistiken? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 24 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2006 Han menar nog John Kerry. John Kerry ville tillåmed stoppa kriget. Men det ville inte det amerkanska folket och det bevisar i sin tur att det finns goda skäl till att USA startade ett krig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 24 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2006 Kom med bra skäl till varför? Kommer du med svar som:Dem tog fast Saddam så var det den dummaste svaret man hört, eftersom det är extremtmycket värre än när Saddam hade makten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 24 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2006 Okey, i så fall borde han få återta makten om det var så bra när han styrde landet. Jag fattar inte du kan sitta och skriva något sådant hemskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 24 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2006 Men han är 40% av utveklaren till terrordåden. Nej, han är ingen ängel, men jag menar att han gjort mer bra saker än vad han gjort dåliga saker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 24 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2006 Även om han inte har åstadkommit det han planerade att göra, så har han åtminstone försökt och tog risken, men borde väl ge han creed för det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.