Gäst DonKeN Skrivet 24 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2006 Okey, i så fall borde han få återta makten om det var så bra när han styrde landet. Jag fattar inte du kan sitta och skriva något sådant hemskt. Startar man något sådant så ska man inte skjuta civila, civilan där är rena pricktavlorna för dem :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 25 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2006 Okey, i så fall borde han få återta makten om det var så bra när han styrde landet. Jag fattar inte du kan sitta och skriva något sådant hemskt. De hade varit det ändå, så sluta bli så upprörd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
splintercell987 Skrivet 25 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2006 Vad tjänar man på att skjuta civila? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 25 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2006 Vad tjänar man på att skjuta civila? Man tjänar ingenting på det, men om någon terrornätverk eller militär råkar döda någon civil, så får det givetvis stor uppmärksamhet i media. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 25 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2006 Är det råka att dra in 10styckna ungdommar och pappor vid en mur och slå dem med batong och skjuta så dem börjar lida? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 26 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2006 Ja, hurså? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 26 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2006 Och du kallar mig dum i huvudet? Vorre det så att USA anföll Sverige och att dem döda era släktingar och allt så kommer ni börja bli griniga och protestera, men är det några andra som dör så är ni på USA's sida. Bara för att det är mer modernt där! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 26 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2006 Och du kallar mig dum i huvudet? Vorre det så att USA anföll Sverige och att dem döda era släktingar och allt så kommer ni börja bli griniga och protestera, men är det några andra som dör så är ni på USA's sida. Bara för att det är mer modernt där! Men USA skulle aldrig attackera Sverige... Och vadå mer modernt..??? USA har tänkt att inskaffa trängsel avgift så säj inget som inte är sant. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 26 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2006 Master_Adi, varför skulle dem inte det? Och vad har trängselavgift och göra med att det inte blir modernt då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 26 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2006 Varför skulle USA attackera sverige ? Det finns ingen som helst anledning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 26 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2006 Och du kallar mig dum i huvudet? Vorre det så att USA anföll Sverige och att dem döda era släktingar och allt så kommer ni börja bli griniga och protestera, men är det några andra som dör så är ni på USA's sida. Bara för att det är mer modernt där! Alltså visst skulle jag bli grining om mina släktingar dog, men det finns ju ändå inga sådana förhållanden här i Sverige. Skulle mina släktingar dödas här i Sverige, då skulle någon/några åka fast för mord. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lundquist Skrivet 26 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2006 Master_Adi, varför skulle dem inte det? Och vad har trängselavgift och göra med att det inte blir modernt då? Nämn en anledning till att usa skulle attakera som det ser ut i dagsläget ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.