Hammmar Skrivet 24 Mars 2006 Rapport Skrivet 24 Mars 2006 (redigerat) Äntligen har Demot släppts !! ( (DU kan hämta det HäR )) Demot öppnar vägen för ett populärtOnlinespel till hösten som jag absolut ska ska skaffa !! info : Här o här och här Redigerat 8 Oktober 2006 av TAcklaren Citera
neVah Skrivet 24 Mars 2006 Rapport Skrivet 24 Mars 2006 den måste man ju bara ha ^^... men nackdelen är ju att man kommer behöva hyffsat bra dator Citera
Hammmar Skrivet 24 Mars 2006 Författare Rapport Skrivet 24 Mars 2006 den måste man ju bara ha ^^... men nackdelen är ju att man kommer behöva hyffsat bra dator mmmm, jag behöver absolut en ny....:( Citera
andenn Skrivet 24 Mars 2006 Rapport Skrivet 24 Mars 2006 e det till pc?? vad kommer det att kosta?? Citera
Gäst Tour Skrivet 24 Mars 2006 Rapport Skrivet 24 Mars 2006 (redigerat) ehh hurm hurm Bf2142 kommer baseras på samma motor som ligger bakom bf2 så om er dator klarar bf2 så borde den klara bf2142. bf2142 kommer ungefär bli som bf vietnam som var baserad på samma motor som bf1942 Redigerat 24 Mars 2006 av Tour Citera
Gäst Kaktus-Killen Skrivet 24 Mars 2006 Rapport Skrivet 24 Mars 2006 jag hatade BF2 motorn så BF2142 blir nog inget för mig. Citera
woicer Skrivet 8 Oktober 2006 Rapport Skrivet 8 Oktober 2006 Drar upp tråden då demot släppts. Någon som testat att spela? Själv tycker jag det är kul. Citera
CeZ Skrivet 8 Oktober 2006 Rapport Skrivet 8 Oktober 2006 På BF Vietnam är botarna bättre, tycker jag iaf. Exempelvis om du ropar begär transport när en kille sitter i helikopter så landar han om han flyger eller bara väntarom han är på marken. I BF2 får dom aldrig en tanke på att plocka upp dig eller stanna kvar. I BF Vietnam så kommer killarna och plockar upp dig i tex. bilar, tillskillnad från BF2 där dom bara stannar. Citera
Gäst DonKeN Skrivet 8 Oktober 2006 Rapport Skrivet 8 Oktober 2006 På BF Vietnam är botarna bättre, tycker jag iaf. Exempelvis om du ropar begär transport när en kille sitter i helikopter så landar han om han flyger eller bara väntarom han är på marken. I BF2 får dom aldrig en tanke på att plocka upp dig eller stanna kvar. I BF Vietnam så kommer killarna och plockar upp dig i tex. bilar, tillskillnad från BF2 där dom bara stannar. Vem f*n bryr sig om tröga bottar? Man ska spela online! Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.