Oddset Skrivet 26 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2006 Det kan ju vara nåt Rockstar gjort för att höja ''mystken'' i spelet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThePunisher Skrivet 26 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2006 Det tror jag också. Dom har ju sagt att det finns "övernaturliga fenomen" ute i skogen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 26 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2006 Vilka har sagt det. Rockstar eller? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThePunisher Skrivet 26 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2006 Jepp, jag läste det på deras hemsida, tror jag. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 28 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2006 Jepp. Finns alltmöjligt i skogen. Grön dimma har jag sett 2 ggr när jag gick också. Det finns ju en spökbil mellan 2 hästskoliknande stenar. Hittade spökbilen i en utav lantis-städerna för några dagar sen. Strange... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThePunisher Skrivet 29 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2006 När jag var ute i skogen i san fierro så körde det runt en gamal blå skrotbil mitt i skogen som stannade när man kom nära den :huh: . Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 29 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2006 När jag var ute i skogen i san fierro så körde det runt en gamal blå skrotbil mitt i skogen som stannade när man kom nära den :huh: . Jag har ochså sett den skrotbilen och jag måste medge att den är väldigt kuslig på något sätt :unsure: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cola Skrivet 30 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2006 (redigerat) Jepp. Finns alltmöjligt i skogen. Grön dimma har jag sett 2 ggr när jag gick också. Det finns ju en spökbil mellan 2 hästskoliknande stenar. Hittade spökbilen i en utav lantis-städerna för några dagar sen. Strange... vad var det för bil?? :huh: Redigerat 30 Mars 2006 av cola Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThePunisher Skrivet 31 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2006 Jag håller med, den är riktigt kuslig... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 2 April 2006 Rapport Dela Skrivet 2 April 2006 Spökbilen är en röd bil med vitt tak som ALLTID är lite trasig. Såg också sopbilen i skogen. den körde omkring lite grann. När jag kom närmare så stannade den och när jag gick fram satt det ingen där!! o_O Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThePunisher Skrivet 2 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 2 April 2006 För mig är inte spökbilen röd, den är blå med vitt tak och trasig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 2 April 2006 Rapport Dela Skrivet 2 April 2006 För mig är inte spökbilen röd, den är blå med vitt tak och trasig. Samma här. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg