Brongatonga Skrivet 25 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2006 Är det någon här på fuska som tänker köpa Animal Crossing: Wild World? Det går att köra via WFI connection med sina vänner. Jag tänker köpa det iallafall :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst QuikSilver Skrivet 25 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2006 Jag har funderat på att köpa det. Jag vet fortfarande inte, mitt Wi-Fi funkar inte & spelet verkar roligast med Wi-Fi. + Det är en del andra saker jag vill ha så jag vet faktiskt inte ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tilda Skrivet 25 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2006 Jag har det redan :D har haft det sen i december ^^ :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Meganium17 Skrivet 25 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2006 Tror jag ska köpa det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
puret Skrivet 27 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2006 Jag har det redan :) Jättekul :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snooze Skrivet 27 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2006 Vad går det ut på ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brongatonga Skrivet 27 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2006 Jag har det redan :D har haft det sen i december ^^ :D Berätta lite om det snälla! kommer ut 31 Mars i Sverige, då ska jag köpa det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 27 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2006 Ska köpa det! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PCH Skrivet 28 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2006 Jag har förhandsbokat det, så ja jag kommer köpa det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 28 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2006 Jag har förhandsbokat det, så ja jag kommer köpa det. Samma här!Längtar så mycket att jag skulle göra vad so helst för att få det nu! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aki Skrivet 28 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2006 Jag ska köpa det när det kommer ut, jag är för lat för att förhansboka. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snooze Skrivet 28 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2006 Men.. Vad går det ut på ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg