xiaoxiang Skrivet 9 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2004 ja gillar 70 pro av maten Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Agito Skrivet 10 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2004 jag själv typ 50/100 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 10 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2004 Våran mat är god så fort det inte är fiskgratäng. Dom dagarna lever jag på knäckebröd. Det har också hänt några gånger att det ligger hårstrå från Mattanterna Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mr.best Skrivet 10 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2004 jag ger min skolmat -754648465/10 (minus754648465/10) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skywalker Skrivet 10 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2004 vår mat är är oftast god, alltid ätbar ialafall Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Agito Skrivet 10 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2004 gissa vad jag fick idag korvstroganof det kanske hade varit gott om det inte hadde varit köt istälet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 10 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2004 Brukar det inte vara kött i det eller. Jag funderar inte bara på att bli vegeterian utan också militant vegan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst toxic avenger Skrivet 10 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2004 john nightrider vår skolmat suger ju f*n.en dag i veckan kanske vi får nått ät bart. typ fisk pinnar två gånger i veckan fast dom byter ut namn så det kan vara typ väster havsk fisk och sen kanske typ fisk pinnar lr nått annat. och dom skriver potatis mos när det är en äcklig pulver mos! potatis bullarna och hamburgarna e goda :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst YoTo Skrivet 10 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2004 Olika. Första gången idag det dyker upp: "Vänta 30sek." :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst toxic avenger Skrivet 10 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2004 potal om hårstrå!vi hadde i vår mat en gång hårstrå också och mat tanterna skyller på oss ungdommar.och en i min klass har jag för mig fick bly i en korv han åt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 10 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2004 Jag fick en bit ståltråd i min dillchips påse en gång Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Agito Skrivet 10 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2004 dilchipspåse det låter skumt eller inte det var väll nån som tryckte in den där och tyckte det var skitkul Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.