Gäst Xray Skrivet 2 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2004 Våran mat e riktigt god, men ibland kommer de med ärtsoppa och sånna grejer som bara lärare gillar, Vi har ju också olika mat rätter Att välja bland: 1. Dagens Mat (1 maträtt varje dag) 2. Vegetarisk mat (1 ny varje dag) 3. Samma mat som dagen innan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ferrie Skrivet 2 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2004 Ärtsoppa är ju f*n gott.. nu börjar ni låta som fettot i våran skola som inte gillar nåt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Agito Skrivet 2 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2004 får ni ha TVÅ maträter fusk Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FuskFreddie Skrivet 4 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2004 Jag tycker att maten är god! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Agito Skrivet 4 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2004 cool avtar men vad ger ni maten för betyg Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FuskFreddie Skrivet 4 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2004 7/10! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scones Skrivet 4 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2004 På min skola 8/10 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
(Max) Skrivet 7 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2004 -1/10 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
(=Sonic=Master=) Skrivet 9 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2004 om jag ska vara ärlig så 5/10 för en gång var det en mattants hårstrå i salladen och våran rectors tand i risen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
helt on Skrivet 9 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2004 Idag fick vi ingen skolmat pga att elen inte funkade så vi fick fil och mackor=) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst YoTo Skrivet 9 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2004 ISCH! Jag skulle ha dragit hem o käkat! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst YoTo Skrivet 9 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2004 (redigerat) ISCH! Jag skulle ha dragit hem o käkat! Redigerat 9 Februari 2004 av YoTo Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.