Gäst Kaktus-Killen Skrivet 22 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2006 Man ser ju homosexuella hångla, hur skulle de kunna göra det om de inte tyckte om varandra? Ingen av oss sa att de inte kunde tycka om varandra? Men det är att de tänder på sitt kön, har ni tänkt på att det är det ANDRA KÖNET som ska det? T ex en kille tänder på en kille, alltså tänder han på vad tjejer ska, alltså är det nåt fel med homosexuella. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jason__Voorhees Skrivet 22 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2006 Man ser ju homosexuella hångla, hur skulle de kunna göra det om de inte tyckte om varandra? Japp... Det är fel och det är omöjligt att säga att det inte är det på grund av att människan är inte byggt så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sfvxzcds Skrivet 22 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2006 Man ser ju homosexuella hångla, hur skulle de kunna göra det om de inte tyckte om varandra? Jag menar att visst kanske de känner attraktioner till folk med samma kön men att de inte kan känna exakt samma djupa känslor som man kan göra med någon av det motsatta könet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Radicus Skrivet 23 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2006 * P. Dude, varför inte? Ser ingen anledningen över bara för deras relation är primitiv så är den inte lika värdefull. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sfvxzcds Skrivet 23 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2006 Jag berättar bara vad jag tror. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Radicus Skrivet 23 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2006 *P. Dude, det beror på vem man är. Exempel : Om jag vore Jonas Gardell skulle jag tända på varje kille och kalla det för kärlek. Jag tror att dessa personer (bögar) tänker på detta vis, de tolkar kärlek på ett annat sätt. Man kan tänka såhär : Det är unikt att vara bög. (Fniss) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aegzor Skrivet 24 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2006 Jag säger det rätt ut: Jag hatar Homosexualitet ! Att vara homo är helt onaturligt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 24 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2006 vad f*n vet du om vad som är onartuligt ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sfvxzcds Skrivet 25 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2006 Ni som inte riktigt fattar vad jag menar så ska jag försöka vara lite mera tydligare. Jag tror att homosexuella kan älska människor med samma kön ungefär som ett "vanligt" förhållande men jag tror inte att de kan känna EXAKT samma känslor som "vanliga" människor gör i "vanliga" förhållanden. Jag sa aldrig att deras relationer var primitiva. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kaktus-Killen Skrivet 25 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2006 vad f*n vet du om vad som är onartuligt ? Om homosexualitet vore naturligt skulle människan dö ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 25 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2006 Det behöver inte vara onaturligt för det. Eftersom ingen vet vad homosexualitet beror på, så kan ingen säga att det är onartuligt. Det kanske är slumpen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Sandkaka Skrivet 25 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2006 Nej, nu blir jag trött på det här! Homosexualitet är fanimej ingen sjukdom. Jag tror också att det är slumpen som avgör om man blir det eller ej. Varför skulle inte de kunna ha starka känslor för varandra, duh? Låt homosexuella få gifta sig, de måste också få känna sig lyckliga och att vara en del av samhället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.