Gäst Kaktus-Killen Skrivet 25 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2006 Så, om man inte är homosexuell så är man onormal/onaturlig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 25 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2006 Det är ingen sjukdom att vara homo men det är inte bra eftersom att det finns man och kvinna, de ska leva ihop. Inte man & man elr tvärtom Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Sandkaka Skrivet 25 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2006 I fortplantningssyfte, ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kola_king Skrivet 25 Maj 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2006 Medion: Du borde inte uttala dig så starkt mot homosexuella. Man kan inte vara säker på sin sexualitet föränn i slutet av puperteten, så du skulle kunna visa dig vara homosexuell. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 26 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2006 Jag tycker att de som är homosexuella kan få vara det, de är ju helt normala personer för det. |-) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 27 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2006 Egentligen förstår jag inte ens varför man ska ta upp en debatt om sånt här, eller ens prata om det är bra eller dåligt. Det är väl självklart att det är lika normalt att ha en homosexuell läggning, som att vara hetro. Vem bryr sig om det är det gud INTE ville. Alla har rätt att få visa kärlek och vara lyckliga på sitt eget sätt... Dem som tycker homosexualiteten är en sjukdom tror jag har lite problem, eller är jävligt oseriösa. Eller så behöver dom bara tänka om lite om vad dom skriver/säger.. -.- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kaktus-Killen Skrivet 27 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2006 (redigerat) Ok, då säger jag: Discovery Channel Såg t ex idag en dissikering av en transsexuels hjärna, o den var defekt, därför att nån del liknade andra könets. Ungefär samma sak med homosexuella då delen jag pratade om var ett "hormoncenter" Förresten, när f*n fick ni för er att vi som kritiserar homosexualitet är imot deras känslor igentligen? Jag skiter fullständigt i nån homosexuell, men jag kan ändå veta hur deras hjärnor funkar.. typ. Bara för att de har en defekt hjärna (jaa tyvärr) så behöver inte det betyda att jag inte tycker att de har rätt till sina känslor. Redigerat 27 Maj 2006 av Kaktus-Killen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Perisoreus Skrivet 28 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2006 Det finns inte någon "normal" hjärna och om hjärnan var defekt skulle man inte kunna leva. Alla hjärnor är olika och det var bara en olikhet de stötte på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kaktus-Killen Skrivet 28 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2006 Ja, exakt, en olikhet. Hans hjärna visade ett likadant mönster i hormoncentret som en kvinna. AKA en Defekt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jason__Voorhees Skrivet 28 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2006 vad f*n vet du om vad som är onartuligt ? Bra svar... Det kan nog en bäbis lista ut att det ska vara MAN-KVINNA och inget annat om man ska prata om vad som är naturligt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Perisoreus Skrivet 29 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Maj 2006 I och med evolutionen kan det gott och väl utvecklats homosexualitet. Vem vet, i framtiden det kanske blir vanligare hor andra djurarter också? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Radicus Skrivet 30 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2006 (redigerat) Djur har också möjlighet att bli homosexuella... I djurens allemansrätt står det att "Om en hane ligger med en hane, skall dom ej frukta döden, dem skall stå som två & två förevigt." Även jag använder ofta ord som "bög", inget jag skäms över direkt. Redigerat 30 Maj 2006 av FuzioN Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.