Burken Skrivet 25 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2006 Klicka här för att komma till sidan Det tog ett BRA tag att göra den, jag är väldigt stolt över att presentera min hittils bästa tutorial. (Slut resultatet kan variera p.g.a vilken render du använder, jag ansvarar ej för dom som tycker att slut resultatet blir fult) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 25 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2006 Mycket bra ! Fats jag kan inte använda den, eftersom jag kan göra sånna där " Streckar " med brushes =\ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Burken Skrivet 25 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2006 vad då för "streckar"?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 25 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2006 Du vet när du gör om master diameter till brushes, dem streckarna! Förstår du nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreeZtyle Skrivet 25 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2006 Bra tutorial burken! Men gör en på svenska också för de som ej förstår. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neVah Skrivet 25 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2006 länken funkar inte för mej Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 25 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2006 Funkar inte för mig heller :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 25 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2006 Funkar för mig :huh: Vilken webbläsare använder ni? Använder ni Internet Explorer, då är det bara att lägga pilen på bilden, sen komemr det fram två saker, tryck på den där nere, då förstoras bilden, ifall det är det som är problemet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 25 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2006 Nu funkar den :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selerz Skrivet 26 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2006 Synd att den var på engelska. :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 26 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2006 Synd att den var på engelska. :( Prova dig fram, han har också visat med bilder, det borde underlätta för dig. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NossLoad Skrivet 26 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2006 Det finns även unga på det här forum som vill lära sig Photoshop och t.ex 10 åringar kan inte så bra engelska så gör en svensk TUT också! Jag säger inte att inte jag kan läsa din tut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.