razzweeman Skrivet 25 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2006 Här tänkte jag man kunde dela med sig av sina bästa homebrews här ar min bästa http://files.fanjita.org/psp/eloader096.zip Eloder till 2.60 nu är det din tur Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mujo Skrivet 26 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2006 Brews på Mujos psp: Fastloader (umd emu) UMD Emulator (en annan umd emu) DOOM-PSP v0.05 (Duke nukem 3d edition) Wifisniffer (leta nätverk) Kxploit (IRC klient) Counter Strike V2.5 (duh?) DGEN v0.93 (Sega genesis emu) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zeem Skrivet 26 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2006 Run UMD (Spela GTA och andra 2.00+ spel på 1.50) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Yantra Skrivet 1 April 2006 Rapport Dela Skrivet 1 April 2006 Brews på Mujos psp: Fastloader (umd emu) UMD Emulator (en annan umd emu) DOOM-PSP v0.05 (Duke nukem 3d edition) Wifisniffer (leta nätverk) Kxploit (IRC klient) Counter Strike V2.5 (duh?) DGEN v0.93 (Sega genesis emu) hur lägger man över doom och sega emu och sånt? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
razzweeman Skrivet 2 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 2 April 2006 Run UMD (Spela GTA och andra 2.00+ spel på 1.50) du MÅSTE ha 1,5 fö att köra jag har testat me elodern för 2,6 men pspet stänger av sig Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zeem Skrivet 2 April 2006 Rapport Dela Skrivet 2 April 2006 Du fattar inte vad jag menar? Det är ny säkerhet på spelen, sony vill att du ska uppdtera till 2.00+ Men det slipper du med det programmet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
razzweeman Skrivet 2 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 2 April 2006 (redigerat) Du fattar inte vad jag menar? Det är ny säkerhet på spelen, sony vill att du ska uppdtera till 2.00+ Men det slipper du med det programmet. oj för låt råkade svara på fil inlägg skulle svara på death-mans inlägg inte ditt HELT FEL JAg är van att svara knappen är där uppe Redigerat 2 April 2006 av razzweeman Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zeem Skrivet 3 April 2006 Rapport Dela Skrivet 3 April 2006 (redigerat) Det finns nästan inga användare här med med 1.50.... Lite synd.. Ni som har, kontakta mig via PM Redigerat 4 April 2006 av Zeem Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
razzweeman Skrivet 6 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 6 April 2006 Det finns nästan inga användare här med med 1.50.... Lite synd.. Ni som har, kontakta mig via PM varför vi pm?jag har Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 8 April 2006 Rapport Dela Skrivet 8 April 2006 via pm för att inte råde skall spåra ut pga of topics kanske. men trpden är ju gjord för att visa så han kanske ska ge tips eller så ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
razzweeman Skrivet 8 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 8 April 2006 via pm för att inte råde skall spåra ut pga of topics kanske. men trpden är ju gjord för att visa så han kanske ska ge tips eller så ;) jo gjorde detMen nu är mitt favo psp radio Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 8 April 2006 Rapport Dela Skrivet 8 April 2006 vad är det då (är det möjligt vis en radio i pspt? jag e så smart!!!) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg