Gäst QuikSilver Skrivet 25 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2006 Tja, tja! Jag har funderat kring om jag ska börja spela något nytt rollspel & jag kan inte riktigt bestämma mig. Wow verkar vara riktigt bra, men GW 2 kommer ju snart ut tror jag. Så min fråga är: Vilket är: Roligast/Bäst? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neVah Skrivet 25 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2006 går du i skolan och så är gw bäst, för med WoW så kostar det i månaden, och iochmed att du betalar varje månad så vill du ju spela så mkt som möjligt, och skiter i många läxor för att få spela... guildwars har inget sånt... guildwars om du vill ha bra pve/pvp läge, och WoW om du vill få dåligare betyg, och för dens pve läge Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 25 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2006 det kan bara ett svårt val, men jag har spelat gw ett tag och är helnöjd, men wow är säkert också bra, har bara sett lite av det.. men sen är det ju det med månadskostnaden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oddset Skrivet 25 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2006 WoW tycker jag är ett självklart val. Quaked ess: Man behöver inte alls få sämre betyg bara för att man spelar WoW. Man väljer ju själv om man nu vill skita i läxorna eller inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Elite Skrivet 25 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2006 WoW är mycket bättre än GW. @ Quaked_Ess: Varför får man dåliga betyg om man spelar WoW? :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 25 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2006 Själv har jag GW och har bokat GW:F, men jag vet inte. Flera spelar ju WoW. Ta vad du känner. Btw, att spela mycket påverkade inte mig. Jag spelade 24/7 nästan när jag spelade SWG. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neVah Skrivet 26 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2006 @sv3a, det är få som väljer och göra läxorna... @pontarn, läs hela mitt inlägg igen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oddset Skrivet 26 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2006 Ja det har du rätt i. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lidmer Skrivet 26 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2006 går du i skolan och så är gw bäst, för med WoW så kostar det i månaden, och iochmed att du betalar varje månad så vill du ju spela så mkt som möjligt, och skiter i många läxor för att få spela... guildwars har inget sånt... guildwars om du vill ha bra pve/pvp läge, och WoW om du vill få dåligare betyg, och för dens pve läge något är det..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
isMaNnen Skrivet 27 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2006 World of warcraft såklart! :) men om du tänker bara på grafiken (som idioter gör) skaffa GW... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Elite Skrivet 27 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2006 @sv3a, det är få som väljer och göra läxorna... @pontarn, läs hela mitt inlägg igen Men herregud, hur korkad får du vara? :blink:Du påstår att dem som spelar WoW inte gör sina läxor, men det är en total lögn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst QuikSilver Skrivet 27 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2006 Om jag ska köpa nått av dom här spelen tänker jag köpa WoW, har snackat med några polare som har det och det verkar vara mycket roligare en GW.. Tråden kan låsas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.