Oddset Skrivet 25 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2006 Hur mycket pengar fick ni ihop till eran klassresa? Min klass fick ihop ungefär 160.000 svenska riksdaler. Tro det eller ej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 25 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2006 vi har väl kommit upp till en halv miljon ungefär. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oddset Skrivet 25 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2006 Det är ganska bra gjort. Hur länge har ni samlat och hur mycket ansträngde ni er? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 25 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2006 Det är ganska bra gjort. Hur länge har ni samlat och hur mycket ansträngde ni er? Vet inte om han var så jätteseriös där.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oddset Skrivet 25 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2006 Det är ganska bra gjort. Hur länge har ni samlat och hur mycket ansträngde ni er? Kanske inte, men det kommer vi ju aldrig få veta. Eller hur? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 25 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2006 Det är ganska bra gjort. Hur länge har ni samlat och hur mycket ansträngde ni er? Jo, det är bara å fråga honom serrö;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oddset Skrivet 25 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2006 Det är ganska bra gjort. Hur länge har ni samlat och hur mycket ansträngde ni er? Det kan ju vara en bra lösning. Corpse: Var du seriös där? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 25 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2006 Det är ganska bra gjort. Hur länge har ni samlat och hur mycket ansträngde ni er? Jag skämtade bara, vi har inte så mycket. Vi ska nog inte åka någonstans förutom tillLiseberg men man vet aldrig om vi kanske åker till Tyskland eller något. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 25 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2006 Vi har samlat ihop till en rutten ålandsresa Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oddset Skrivet 25 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2006 Vi har samlat ihop till en rutten ålandsresa Men jag undrade hur mycket pengar ni fick ihop på ett ungefär. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 25 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2006 Det är ganska bra gjort. Hur länge har ni samlat och hur mycket ansträngde ni er? Jag vet inte hur mycket vi har. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 25 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2006 Vi har samlat ihop till en rutten ålandsresa Jadu en ca 50 000 iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.