Dretskit Skrivet 26 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2006 Jag undrar om någon vet om det kommer att komma ut något nytt krigsspel snart? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
isMaNnen Skrivet 26 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2006 hmm jag tror inte att de ska de.. titta på http://www.webhallen.com Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oddset Skrivet 26 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2006 Black, men det har kanske redan kommit? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AgiLitY Skrivet 26 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2006 Black, men det har kanske redan kommit? Ja,det har kommit. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oddset Skrivet 26 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2006 Black, men det har kanske redan kommit? Jaha, men då vet jag inget. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 26 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2006 Black har jag redan fast jag har inte spelat det än. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neVah Skrivet 26 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2006 samlar du på spel utan att spela dem ;P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 26 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2006 samlar du på spel utan att spela dem ;P Nej. Jag har inte haft tid att spela det än********* Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
XXXSANANDREASXXX Skrivet 26 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2006 Jag undrar om någon vet om det kommer att komma ut något nytt krigsspel snart? ja battlefield 2 modern combat till x 360 kommer utt 11 april och medalof honor airborne till xbox kommer i höst och Halo 3 i höst Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 26 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2006 Men detta är ett Xbox forum inte ett Xbox 360 forum. Till frågan då. Jag vet faktiskt inte ett nytt Halo Revolution står väl på önskelistan hos mej..!! :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nittionio Skrivet 6 April 2006 Rapport Dela Skrivet 6 April 2006 (redigerat) Battlefield 2 är kul :D Det är det på ps i alla fall så jag tror nog att det är kul. Redigerat 6 April 2006 av Nittionio Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg