ChillenKid Skrivet 26 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2006 Jag har mycket sökningar på google.se och skulle vilja rensa allting. Går det, och i sånafall hur ? Om det inte går, hur lång tid tar det innan sökningarna försvinner ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 26 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2006 Hur menar du, som när man t.ex trycker på bokstaven " B " då kommer det upp allting som börjar på B som du har sökt på? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Sandkaka Skrivet 26 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2006 Högerklicka på internet explorer -> internet egenskaper -> Innehåll -> Komplettera Automatiskt -> Rensa formulär Där kan du även, om du vill, bestämma om du vill att formulärinmatningar ska sparas samt lösenord. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trasheye Skrivet 26 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2006 hur gör man då om jag vill nollställa goggle popup räknaren..??...=p.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hammmar Skrivet 26 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2006 (redigerat) Lite off topic men lolkolla denna : Redigerat 26 Mars 2006 av TAcklaren Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ChillenKid Skrivet 26 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2006 (redigerat) Hur menar du, som när man t.ex trycker på bokstaven " B " då kommer det upp allting som börjar på B som du har sökt på? Internet explorer på skrivbordet då lr :/ ? Redigerat 26 Mars 2006 av ChillenKid Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Sandkaka Skrivet 26 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2006 Ja, men det går även i startmenyn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 26 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2006 Finns typ 20 sådana här trådar änsålänge och de fortsätter forsa in Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ChillenKid Skrivet 26 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2006 Ja, men det går även i startmenyn. Kan du göra ''print screen'' och kryssa i och visa så lr :/ ? Hittar ingenstans där det står ''innehåll'' Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 27 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2006 (redigerat) 'Innehåll' är en flik som du ska trycka på. Altså, jag är för snäll: Redigerat 27 Mars 2006 av Fusk Katten Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trasheye Skrivet 27 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2006 hur gör man då om jag vill nollställa goggle popup räknaren..??...=p.. ingen som kan svar på min lilla enkla fråga???..hehe.. :gitarr: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
waddis Skrivet 27 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2006 Hur gör man om man vill ta bort det i FireFox ? //Waddis :gitarr: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.