NossLoad Skrivet 26 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2006 (redigerat) Jag har hemsidan nossload.nu och jag undrar om det finns nåt jag behöver mer. kl. 6 idag ska jag lägga upp en "mer nyheter" sidan och ett forum. Skulle bara säga det så att ni inte säger "mer nyheter" eller "skaffa ett forum". + att säg inte heller "Skaffa mer spel" för de tänker jag göra någon annan gång. Tillbaka till frågan, är det något jag kan ändra/lägga till så att det blir bätte? Redigerat 26 Mars 2006 av NossLoad Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 26 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2006 gästbok + kontakta mig verkar inte funka så bra... länkarna kunde öppnas i ett nytt fönster... spelen verkar inte heller funka så bra men jobba på lite så kan de nog bli något. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neVah Skrivet 27 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2006 (redigerat) snälla, ta bort den där web-pollen... (frågan du har längst ner)... alla noobs har en sån..men ja skulle kunna tipsa dej om att byta banner, den du har just nu passar inte in med allt annat... lägg även till lite mer grafik.. [email protected] ;P kan hjälpa dej om du vill... förresten, vart fick du .nu domänen? edit/såg att de va FS data... ^^ Redigerat 27 Mars 2006 av Quaked_Ess Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 28 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2006 har du riktigt domän och ett webbhotell eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NossLoad Skrivet 29 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2006 LoL? Klart jag har riktig domän och webbhotel! Quake_ess sa ju att jag har FSdata och du ser ju att jag har addressen www.nossload.nu! <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neVah Skrivet 29 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2006 du glömde D;et i mitt namn ;P... men som sagt, mer grafik, för ja tycker de verkar lite tomt när man trycker på en knapp och det kommer upp blixtsnabbt ^^ liiiite segare måste d eju va :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.