Skinnpytte Skrivet 26 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2006 (redigerat) Är det nån som har hackat mig eller vad? Är det nån som kan mitt lösenord eller försöker kunna det? Redigerat 26 Mars 2006 av Trollungen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 26 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2006 Det ser ut så. Jag förslår att du byter lösenord genast! Tror att någon hade loggat in på mitt konto, ganska länge sen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SwedenRockz Skrivet 26 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2006 Det är nog någon som har försökt bytt lösenord ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 26 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2006 Okej jag bytte lösenord nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 26 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2006 (redigerat) Om någon hade hackat dig så tror jag inte att det blir så svårt för han eller henne att komma på ditt nya heller, men det kanske inte ens var någon som hackade dig. Redigerat 26 Mars 2006 av Corpsegrinder Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hammmar Skrivet 26 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2006 (redigerat) vad var det då ? fall ingen hade hackat han... Redigerat 26 Mars 2006 av TAcklaren Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 26 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2006 Men nej... Ingen har hackat dig... Det är bara ett password request, som kan hittas där du loggar in. ( http://forum.fuska.se/index.php?act=Reg&CODE=10 ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 26 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2006 Men Ragnar, tänk om någon hade gått in i hans konto och försökt ändra koden..? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 26 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2006 (redigerat) nejdå, det är inte värre än att någon försökt få ut ditt lösenord, men det går ju bara om man vet den personens email lösen. men det var nog ändå bra att ta det säkra före det osäkra och byta lösen. Redigerat 26 Mars 2006 av nico Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.