Scones Skrivet 31 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2004 Vad tycker ni? Själv tycker jag att det är ett tråkigt o dåligt program! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
incognito Skrivet 31 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2004 Det är vidrigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scones Skrivet 31 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2004 Det är vidrigt. Jag håller absolut med dig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 31 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2004 Jaaa de är vidrigt... Ta tex big brother linda.... Typ har samlag i tv...+ att hon har barn hemma som sitter o tittar på henne!! De är vidrigt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ferrie Skrivet 31 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2004 Det är sjukt, borde vara förbjudet egentligen. Att stänga in människor så dem har samlag. Samtidigt filmas dom, och kanske känner sin sexuella lust när dem är instängda och bara måste göra det vilket är sjukt, och sen bara måste komma med på film. Fattar nästan inte poängen med det hela.. Filma instängda människor i ett hus? Kanske vore lika intressant om man hade instängda hundar i ett hus som filmades dygnet runt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nogger Mint Skrivet 31 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2004 Håller med Ferrie. Det borde förbjudas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ferrie Skrivet 31 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2004 Riksdagen kan ju bara göra en lag som förbjuder att människor ska hållas instängda från omvärlden i lång period. Fast egentligen så är det dem som är med i programmets egna fel.. att dem anmälde sej till det dära.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CiR3 Skrivet 31 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2004 Jah tycker att Big Brother e riktigt J@vla vidrigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst NightShade Skrivet 1 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2004 jag med det suger och är vidrigt! :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tobbis Skrivet 1 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2004 tur att dom som inte har kabel tv inte kan se det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Da_Man Skrivet 1 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2004 Jag håller med, det är vidrigt att de har samlag mitt under en tv sändning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mikael Skrivet 1 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2004 Har aldrig sett Big Brother, men jag skulle inte ha något emot att ha samlag med Big Brother-Linda... :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.