incognito Skrivet 1 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2004 Vafan Mikael. ;P. Pervo. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backspace Skrivet 1 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2004 (redigerat) Som tur va har jag inte ens 5:an och inte vill jag heller! Jag har ungefär alla svenska kanaler förutom den! :D Själv tycker jag det inte ens borde ha funnits och det finns ju dom som tycker om såna program! :blink: Redigerat 1 Februari 2004 av DonaldDuckGenius Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kakanrott Skrivet 1 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2004 Big Brother är ju bra (....nu blir alla emot mig) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
incognito Skrivet 1 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2004 Du får tycka vad du vill men jag tycker att det är riktigt äckligt dåligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scones Skrivet 1 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2004 Ja det blir samma påverkan som om man skulle stoppa in ett gäng kaniner i en stor bur med kameror i, alla har samlag med all mitt framför kameran! (skämt) :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kakanrott Skrivet 1 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2004 De är ju sånt folk vill se :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scones Skrivet 1 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2004 De är ju sånt folk vill se :P Ja det säljer ju ganska bra, men jag tycker ändån att det är perverst vidrigt och dåligt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kakanrott Skrivet 1 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2004 jo lite kanske Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paradox Skrivet 1 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2004 Big Brother är sämst tycker jag. Tycker ni inte det här passar BB(Big Brothers förkorting) eftersom det finns folk som har samlag i det progammet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scones Skrivet 1 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2004 Big Brother är sämst tycker jag. Tycker ni inte det här passar BB(Big Brothers förkorting) eftersom det finns folk som har samlag i det progammet. He he :D , den var bra. Men de använder väll förhoppningsvis Preventinmedel! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CiR3 Skrivet 1 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2004 Big Brother är ju bra (....nu blir alla emot mig) JA det blir vi nog Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backspace Skrivet 1 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2004 Big Brother är sämst tycker jag. Tycker ni inte det här passar BB(Big Brothers förkorting) eftersom det finns folk som har samlag i det progammet. Haha! I BB föddes jag! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.