Gäst YoTo Skrivet 1 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2004 "PÅ" BB! Hehe, skoja bara! Men Big Brother e inget för mig det är som Baren verkar ju som ingen bryr sig om alla kameror? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 1 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2004 Den första Big Brotha var kul men inte resten... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 1 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2004 "PÅ" BB! Hehe, skoja bara! Men Big Brother e inget för mig det är som Baren verkar ju som ingen bryr sig om alla kameror? Inte konstigt man blir ju full när man går på en bar :P :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kakanrott Skrivet 1 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2004 Om man dricker mycket ja Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kannibalgäddan Skrivet 1 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2004 Big brother e riktit j*vla skit kasst!!!!!!f*n va ja hatar de skiten! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tibbe Skrivet 2 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2004 lol @ BB skämt. Men big brother är väll sådär. Känner mig varken tvungen att se det varje gång eller dizza sönder det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Linnea Skrivet 2 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2004 (redigerat) Tyckte först (första säsongen) att det var riktig skit!! Men sen så tittade jag lite på nästa säsong och sen nästa säsong efter det var jag fast helt enkelt... Men jag förstår inte varför ni klankar på 5an på grund av ETT program! Jag tycker femman brukar vara jätte bra! ps.(Baren och FameFactory e skit!!) Redigerat 2 Februari 2004 av Linnea Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scones Skrivet 2 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2004 Jo resten av 5:an kanske är ok, men BigBrother är det sämmsta program jag sett! <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Linnea Skrivet 2 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2004 Nja, det beror på.....Det är rätt dåligt...................... :lol: Fast om vi haft kvar kabel tvn nu skulle jag förmodligen suttit och tittat på varenda program! :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Anorectic Skrivet 2 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2004 bläääää big brother blääääääää ska börja kalla big brother för Cp StoreBrorsan... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kakanrott Skrivet 2 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2004 FameFactory e skit!! aaa håller med tycker de suger som in i he...... eller jag vet inte har aldrig sett de Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kannibalgäddan Skrivet 2 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2004 allt de där skiten suger bäverballe!!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.