WiFiGamer Skrivet 26 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2006 Är det nån som har zelda fourswords till gc? Den som har det kan nån svara på denna fråga: Är det nån som har klarat ut det? :unsure: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Link Skrivet 26 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2006 Behöver du hjälp med nåt ställe eller bara undrar du? OBS! Jag har det inte, bara undrar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
spy Skrivet 26 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2006 Varför undrar du det? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WiFiGamer Skrivet 26 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2006 Jo för jag har fastnat i lv 7 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Link Skrivet 26 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2006 Kan vara lite svårt att förklara en hel dungeon, fattar du vad jag menar? ;) Gå till google.se och sök på en guide! Skriv typ : Zelda Four Swords Adventure guide Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WiFiGamer Skrivet 26 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2006 asså det är en bana man ska samla in tjuvar å jag fattar inte vart dom är allihopa? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ENGULBanaaAaAaN Skrivet 26 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2006 Gör som Dark link sa och sök på google. Är spelet bra btw? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brongatonga Skrivet 27 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2006 Jag har Four Swords å jag kommer väl ihåg de uppdraget du har fastnat på. Hitta Tjuvar som gömt sig lite överallt under stenar och sånna saker. Kommer inte ihåg vart dom är, de e bara å leta :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Link Skrivet 27 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2006 (redigerat) sorry, skrev på fel ställe :evil: Redigerat 27 Mars 2006 av Dark Link Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gun Guy Skrivet 31 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2006 Jag har klarat hela spelet. Så här gör du: Errrr..... kan du beskriva vilka tjuvar du tagit? Litte jobbigt att berätta om alla. Är det någon sak du behöver? Du ska slå alla som kommer i mott dig ( dom e tjuvar ) med svärdet. Plocka upp dom och kasta dom över ett staket i en litten hage allra längst nor utt du kan komma. Har du plockat upp en coco om paratat med manen i huset vid ingången till byn när du håller i en coco? Säg var du har fasnat så berättar jag resten där ifrån. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 1 April 2006 Rapport Dela Skrivet 1 April 2006 Om du bara berättar var du sitter fast så hjälper jag dig. Jag har klarat hela spelet och vet vad man ska göra, säg mer noggrant. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 2 April 2006 Rapport Dela Skrivet 2 April 2006 jag fastnade också på den men man måste testa med moon pearl på olika ställen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg