waddis Skrivet 26 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2006 Hej! Jag vill köpa ett nytt spel som heter Oblivion Elder Scrolls IV men jag vet inte om min data räcker till kan ni kolla på detta o se om den räcker till och om det kanske blir dåligt eller så. Min data: Intel Pentium 4 CPU 2.40 GHz 512 MB RAM 128 DDR ATI Radeon 9700 TX w/TV-out Såhär står det om spelet: Recommended: 3 Ghz Intel Pentium 4 or equivalent processor 1 GB System RAM ATI X800 series, NVIDIA GeForce 6800 series, or higher video card Minimum System Requirements: Windows XP 512MB System RAM 2 Ghz Intel Pentium 4 or equivalent processor 128MB Direct3D compatible video card and DirectX 9.0 compatible driver; 8x DVD-ROM drive 4.6 GB free hard disk space DirectX 9.0c (included) DirectX 8.1 compatible sound card Keyboard, Mouse Svara snabbt snälla :unsure: //Waddis :gitarr: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tour Skrivet 26 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2006 funkar nog att köra i gång det men att spela det är nog en annan sak. 512 mb ram till och ett bättre grafikkort krävs nog om det ska flyta på någorlunda bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
waddis Skrivet 26 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2006 Men vad händer om jag spelar det utan att byta ut de då ? och om jag nu skulle byta vad kan du rekomendera ? //Waddis :gitarr: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake_16 Skrivet 26 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2006 om du vill ha det mesta ur spelet ,då skulle du nog ta det som rekomenderas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 26 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2006 Skaffa det som du behöver så ska det nog gå att spela bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
waddis Skrivet 26 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2006 Men jag vet inte riktigt var man hittar sånt och det finns mycket att välja på sen kanske de e dyrt. Ingen som vet nått billigt ställe där dessa sakerna finns ? //Waddis :gitarr: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tour Skrivet 26 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2006 komplett.se 512 mb ram till ska du iaf satsa på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hammmar Skrivet 26 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2006 de ä bara o stoppa i... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
waddis Skrivet 26 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2006 (redigerat) Det kostar över 1000:- :o känns som om jag får vänta + att om jag ska ha nytt sånt... Grafikkort så kostar ju de osså mycket. och vad exakt måste jag köpa för att hålla rekomendationerna kan nån förklara ? //Waddis Redigerat 26 Mars 2006 av waddis Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kaktus-Killen Skrivet 26 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2006 din dator kommer ge dig hemsk prestanda. min dator: P4 3.6ghz 7800gtx 1.5gb ddr2 och även jag får "dålig" prestanda ibland.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
waddis Skrivet 26 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2006 Jaja.. men e de nån som kan berätta lite om vad o var jag ska köpa, förklara gärna lite oxå :P //Waddis :gitarr: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neVah Skrivet 26 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2006 köp ddr minnen från siba, och ett bättre grafikkort därifrån med... det är det ända du behöver veta... om ja inte har fel så finns de med en guide där det står hur man sätter in den med om du inte redan kan det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.