ZeroX_ Skrivet 27 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2006 (redigerat) Som nog de flesta här vet om så är det den 27 mars idag, dagen då man skulle stanna hemma från skolan. Kedjebrev har legat ute i månader och verkligen många tjatar om det. de e få som jag frågat som inte vet något om det i alla fall.. Men upp till bevis då..! Har detta kedjebrev å rykte påverkat? STANNADE NI HEMMA? Jag gjorde.. men d e så tråkigt här hemma så jag sket bara i första lektionenen, ska gå dit snart :P Redigerat 27 Mars 2006 av ZeroX_ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pikachu86a Skrivet 27 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2006 Jag tror att det är nå inte många som har stanat hemma. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Elite Skrivet 27 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2006 Jag är sjuk, så jag har stannat hemma iaf. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 27 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2006 (redigerat) Jag har stannat hemma, är ledig idag, ( Så jag skolkade ej ! ) Redigerat 27 Mars 2006 av Fusion Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 27 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2006 Stannade hemma? Nej det gjorde jag inte. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 27 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2006 Svar : nej Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nittionio Skrivet 27 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2006 Jag har varit i skolan. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ZeroX_ Skrivet 27 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2006 .......... Men när jag kom till skolan å i matsalen så var det väldigt tomt på fjortisar det vill säga högstadieelever... men gymnasieeleverna har vart duktiga, lika fullt som vanligt :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 27 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2006 Ne det gjorde jag inte Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ZeroX_ Skrivet 27 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2006 Men en sak.. är det någon över huvud taget som vet var detta ryktet startade? å av vem..? :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
isMaNnen Skrivet 27 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2006 Jag var i skolan.. ;P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 27 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2006 Nej det gjorde jag inte. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg