Snooze Skrivet 27 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2006 Hejsan, jag vill börja göra avatars =/ Felet är att jag har bara paint och det blir fult som f*n där.. Vet någon något bra program att göra avatars i som är gratis ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 27 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2006 Du kan ladda ner Photoshop, fast det är bara 30 dagar... Annars kan du ladda ner The Gimp, inte lika bra som Photoshop, men man kan göra avatarer där... Du kan ladda ner den på www.downloads.com ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snooze Skrivet 27 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2006 Okey, tack. Har du PS ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 27 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2006 Japp, jag använder Photoshop. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snooze Skrivet 27 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2006 K, gillar dina avatar därför :P Laddade hem The Gimp nu.. Tror jag =/ Har ingen aning om hur jag ska använda det bara =/ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 27 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2006 Man tackar ! Man behövde ett annat program, för att Gimp ska funka, testa att öppna den och se ifall det funkar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snooze Skrivet 27 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2006 Har laddat hem det med.. det funkar, men allt är så .. Svårt =/ Jag som är van med paint ... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 27 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2006 borde ligga i grafikforumet ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snooze Skrivet 27 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2006 ojsan.. Mitt fel. aja en moderator kan ändå ta och låsa tråden nu. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
27Caramele Skrivet 27 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2006 en fråga. att ladda ner gimp är det gratis Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snooze Skrivet 27 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2006 det är gratis ja. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 27 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2006 ojsan.. Mitt fel. aja en moderator kan ändå ta och låsa tråden nu. *låst* Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg