Gäst Elite Skrivet 27 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2006 Hejsan, jag undrar ifall det finns nån mer här på fuska.se som lyssnar på Franz Ferdinand? Jag tycker dem är skitbra! http://franzferdinand.org/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 27 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2006 Nope, gillar inte dem så mycket, vilket betyder att jag inte lyssnar på dem. :) Men vet iallafall att NesseN gillar dem ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 27 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2006 Världens bästa band, utan tvekan :). Lyssna på barn! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 27 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2006 Jag lyssnar inte på dem men jag tycker inte illa om dem heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Elite Skrivet 27 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2006 Jag fick reda på dem genom NesseN. :wub: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake_16 Skrivet 27 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2006 Brå band,jag tycker om dem. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ENGULBanaaAaAaN Skrivet 28 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2006 Aldrig hört, kanske inte riktigt min musik. Men för väl lyssna. Nämn en bra låt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Elite Skrivet 28 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2006 Aldrig hört, kanske inte riktigt min musik. Men för väl lyssna. Nämn en bra låt. Franz Ferdinand - Do You Want ToFranz Ferdinand - Walk Away Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 28 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2006 Aldrig hört, kanske inte riktigt min musik. Men för väl lyssna. Nämn en bra låt. 40 FTOutsiders Fade Together Take me out Tell her tonight Ett par st utmärkta låtar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sherikan Skrivet 28 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2006 Franz Ferdinand är ett massa bra band. ^___^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 28 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2006 Det kan jag inte påstå, jag är inte den typen så att säga.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 28 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2006 Det kan jag inte påstå, jag är inte den typen så att säga.. Måste man vara en viss typ för att gilla en viss sorts musik? :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.