Hoppa till innehåll

Nintendo Revolution


Snooze

Rekommendera inlägg

Okej, dags att snacka lite om NREV. Hur tror ni det blir när det väl släpps ? En stor succe som deras tidigare konsoller eller inte så stor succe ?

Ser sjukt mycket emot det nya SSB med alla nya karaktärerna och så ^^

Men vet någon när det släpps och så ?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 39
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Gäst QuikSilver

Ser också fram imot premiären, många säger att man ska kunna ladda ner gammla spel till Revolution helt gratis.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ser också fram imot premiären, många säger att man ska kunna ladda ner gammla spel till Revolution helt gratis.

 

 

vad jag har hört så kan du ladda ner spel mot en summa och efter ett visst antal spel så ska man kunna ladda lite gratis.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst ENGULBanaaAaAaN

Spelen kommer kosta och biblioteket är fullt med spel från NES,SNES, N64 och även SEGA kommer finnas med. Vilket format de är i har jag ingen aning om, Nintendo är säkert smarta och gör i .Rev eller liknande för att försöka förhindra olagligheter. NR kommer säkert vara extremt bra eftersom de har de bästa spelen enligt mig.

 

 

Edit:

Revolution ska vara en extremt slimmad konsoll som de flesta nintendo har gjort. Storleken ska vara ungefär som 3 dvd-fodral, har ni inte testat att kolla på fodralen så gör det nu. Här kommer en bild som fick mig att le =).

http://www.newgame.ru/ngcons/xbox360_ps3_n...lution_size.jpg

Redigerat av brunhilde
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst QuikSilver

Spelen kommer kosta och biblioteket är fullt med spel från NES,SNES, N64 och även SEGA kommer finnas med. Vilket format de är i har jag ingen aning om, Nintendo är säkert smarta och gör i .Rev eller liknande för att försöka förhindra olagligheter. NR kommer säkert vara extremt bra eftersom de har de bästa spelen enligt mig.

 

 

Edit:

Revolution ska vara en extremt slimmad konsoll som de flesta nintendo har gjort. Storleken ska vara ungefär som 3 dvd-fodral, har ni inte testat att kolla på fodralen så gör det nu. Här kommer en bild som fick mig att le  =).

http://www.newgame.ru/ngcons/xbox360_ps3_n...lution_size.jpg

 

Kommer det kosta.. Hm.. ok alla rykten jag har hört har det varit gratis.

 

[EDIT] yeah! Revolution = Fräckast?

Redigerat av R-110
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst ENGULBanaaAaAaN

Spelen kommer kosta och biblioteket är fullt med spel från NES,SNES, N64 och även SEGA kommer finnas med. Vilket format de är i har jag ingen aning om, Nintendo är säkert smarta och gör i .Rev eller liknande för att försöka förhindra olagligheter. NR kommer säkert vara extremt bra eftersom de har de bästa spelen enligt mig.

 

 

Edit:

Revolution ska vara en extremt slimmad konsoll som de flesta nintendo har gjort. Storleken ska vara ungefär som 3 dvd-fodral, har ni inte testat att kolla på fodralen så gör det nu. Här kommer en bild som fick mig att le  =).

http://www.newgame.ru/ngcons/xbox360_ps3_n...lution_size.jpg

 

Nja, helt säker är jag inte. Men det kommer nog kosta, annars tjänar ju inte nintendo på det?
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst ENGULBanaaAaAaN

Det kommer nog att bli grymt bra men det kommer nog att bli dyrt ochså.

 

Det kommer nog att bli grymt bra men det kommer nog att bli dyrt ochså.

 

Nja, har läst att spelet är uppe i ungef'r 250 dollar, de ska försöka få ner det till ca 200. Inte alltför mycket.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...