Gäst Elite Skrivet 28 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2006 Som vanligt gör jag ett dokument med moln, sedan så ska jag brusha med ex. svart, men då blir det vit & ingen annan färg funkar förutom vit. Jag gjorde sedan ett nytt dokument med svart bakrund, sedan när jag skulle brusha med vit, då funkade bara svart & ingen annan färg. Vad är fel? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 28 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2006 Har du ändrat bakgrunds färgen ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 28 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2006 (redigerat) Image>Mode>RGB color Du har troligtvis gjort en bild i gråskaleläge (grayscale). ;) Redigerat 28 Mars 2006 av Mezox Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Elite Skrivet 28 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2006 Jag testade det du skrev, Mezox, men det funkar fortfarande inte. >.< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zimens Skrivet 30 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2006 Prova att installera om PS. Annars tror jag att det kan ha blivit fel i "Color Table/map"(kommer ej ihåg vad det heter). Det kan ha blivit inställt på fel färger. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Elite Skrivet 30 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2006 Installerade om det igår, funkar fint nu. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 31 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2006 Var du säker på att du tryckte på D innan du började brusha? Tänk på att testa det om det händer igen. Frågan besvarad, tråd låst. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg